۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲

پشت پرده توقف ۲۴ ساعته سرمربی ایران در دُبی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از قرار معلوم دراگان اسکوچیچ در راه سفر به کرواسی توقف ۲۴ ساعتی در شهر دُبی داشته و در همین توقف کوتاه و یک روزه با دو پیشنهاد از سوی تیم ملی امارات و باشگاه احمد نوراللهی و مهدی قایدی مواجه شده ا...

وقتی که رسانه آرژانتینی برای ایران دُم در میاره و زبون باز می کنه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از قرار معلوم دراگان اسکوچیچ در راه سفر به کرواسی توقف ۲۴ ساعتی در شهر دُبی داشته و در همین توقف کوتاه و یک روزه با دو پیشنهاد از سوی تیم ملی امارات و باشگاه احمد نوراللهی و مهدی قایدی مواجه شده است.

جالب آن که پس از پیروزی اخیر تیم ملی مقابل امارات، سلطان علی خبرنگار و کارشناس اماراتی نوشت: ایران در مرحله قبل انتخابی جام جهانی برابر عراق و بحرین شکست خورد و بعد از آن بود که هدایت تیم را اسکوچیچ برعهده‌ گرفت. تیم ملی ایران با هدایت مربی کروات خود در ۱۵ بازی ۱۴ پیروزی را به دست آورده و تنها یک تساوی داشته که آن هم برابر کره جنوبی بوده است. ایران با اسکوچیچ ۳۷ گل به ثمر رسانده و تنها ۴ گل خورده است. ایران با اسکوچیچ زودترین صعود به جام جهانی را داشت و بیشترین امتیاز تاریخ خود را هم در انتخابی کسب کرده اما هنوز مردم ایران این مربی را باور ندارند!

این درحالیست که اماراتی ها از نتایج تیم کشورشان به شدت ناراضی هستند. هواداران اماراتی خشم و نارضایتی خود را از عملکرد تیم ملی این کشور در مسابقات جام جهانی در فضای مجازی با هشتگ برکناری فن مارویک نشان داده و خواستار ایجاد تغییر در این روند شدند. فوتبالدوستان اماراتی بر این باور هستند که فن مارویک توان هدایت تیم ملی را ندارد و برهمین اساس پیشنهاد وسوسه انگیزی به دراگان اسکوچیچ ارائه دادند.

هرچند این سرمربی کروات تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم ملی ایران قرارداد دارد اما به این جمله کلیدی دراگان اسکوچیچ پیش از دیدار رفت با تیم ملی امارات در نشست خبری دقت کنید: رابطه من و امارات قدیمی است و ۲۰ سال قبل که بازیکن بودم، در این کشور حضور داشتم. خیلی خوشحالم که دوباره به اینجا برگشتم.

از سوی دیگر قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی ایران ریالی (!) بوده و قرارداد با اماراتی ها دلاری و سنگین خواهد بود. هر چند نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی هم به شدت وسوسه کننده است.

به هر جهت سرنوشت اسکوچیچ و پیشنهاد اماراتی ها بستگی تام به نتایج تیم ملی در دیدار های بعدی (به ویژه کره جنوبی) و انتخاب قطعی سرمربی ایران در جام جهانی قطر خواهد داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار