۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

پشت پرده تغییر ناگهانی تصمیم مهم فدراسیون فوتبال/ چرا مهدی تاج از کی‌روش به مربی ایرانی رسید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پشت پرده تغییر ناگهانی تصمیم مهم فدراسیون فوتبال/ چرا مهدی تاج از کی‌روش به مربی ایرانی رسید؟. یکی از اعضای کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی به صراحت گفت ما در کمیسیون ورزش به ...

کارلوس کی روش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پشت پرده تغییر ناگهانی تصمیم مهم فدراسیون فوتبال/ چرا مهدی تاج از کی‌روش به مربی ایرانی رسید؟. یکی از اعضای کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی به صراحت گفت ما در کمیسیون ورزش به دنبال مطالعه و پژوهش روی طرحی هستیم که مربی ایرانی برای تیم ملی بهتر است و یا خارجی و فدراسیون فوتبال تا زمان اجرای این پژوهش و رسیدن به نتیجه آن نباید اقدامی در این زمینه انجام دهد. در همان روزها وزیر ورزش و جوانان موافق ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی بود و مهدی تاج هم از او تعریف می‌کرد و تصور می‌شد به زودی قرارداد کارلوس کی‌روش تمدید خواهد شد.

کارلوس کی‌روش بعد از یکی دو ماه وقتی عدم تمایل فدراسیون فوتبال را برای تمدید قراردادش را دید، در پستی با تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد و راهی دوحه شد و فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد، یک مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب خواهد کرد!

فدراسیون فوتبال به یکباره ۱۸۰ درجه تغییر موضع داد و برای انتخاب مربی ایرانی مشکلات در انتقال پول به حساب مربی خارجی را بهانه کرد! در حالی که خیلی‌ها می‌گویند انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی دستاورد مطالعه و پژوهش اعضای کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی است و مهدی تاج که پیش تر به خطار انتخاب مارک ویلموتس مورد انتقاد بود، این بار می‌خواهد از این تصمیم مهم تمکین کند تا با دردسر جدید مواجه نشود و از همه مهمتر دل مجلس شورای اسلامی را به دست بیاورد. به خصوص که مجلس پیش از جام جهانی برای تیم ملی بودجه مصوب کرد. و گرنه فدراسیونی که ۲ میلیون دلار به مارک ویلموتس در ترکیه داد، از این پس هم می‌تواند دستمزد مربی خارجی را پرداخت کند. همان‌طور که دستمزد کارلوس کی‌روش که ماهی ۵۰ هزار دلار بود، برای جام جهانی ۲۰۲۲ به وی پرداخت کرده است.

در نهایت جمع بندی بر این شده است که اینبار هدایت تیم ملی در جام ملت‌ها به یک مربی ایرانی محول شود و در صورتی که نتایج با وی در جام ملت‌ها خوب بود، این حضور ادامه پیدا کند و در غیر اینصورت بار دیگر هدایت تیم ملی به یک مربی خارجی محول شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار