۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

پس از ۹۰ دقیقه درخشش؛ اشک ضارب بیرانوند هم درآمد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پس از ۹۰ دقیقه درخشش؛ اشک ضارب بیرانوند هم درآمد!. مدافع میانی تیم ملی که در چند نوبت مقابل مهاجم و هافبک‌های هجومی قدرتمند انگلیس در بازی نخست اشتباهاتی هم داشت در روزهای پس از بازی به شدت زیر ذره...

پس از ۹۰ دقیقه درخشش؛ اشک ضارب بیرانوند هم درآمد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پس از ۹۰ دقیقه درخشش؛ اشک ضارب بیرانوند هم درآمد!. مدافع میانی تیم ملی که در چند نوبت مقابل مهاجم و هافبک‌های هجومی قدرتمند انگلیس در بازی نخست اشتباهاتی هم داشت در روزهای پس از بازی به شدت زیر ذره بین منتقدان قرار گرفت تا عملکردش در دیدار اول ضعیف و شکننده تلقی شود.

حضور بدموقع حسینی در لحظه خروج بیرانوند جایی که دروازه بان اصلی تیم ملی با انتقاد کارشناسان مواج شده و زمانبدنی او را اشتباه دانسته بودند. انتشار تصویر صورت بیرانوند که در صورت حسینی فرو رفته بود هجمه انتقادات به حسینی را بیشتر هم کرده بود.

اما قرار گرفتن نام مجید حسینی در جمع بازیکنان تیم ملی مقابل ولز باعث تعجب بسیاری از علاقمندان به فوتبال شد. اینکه مدافع تیم ایران در بازی که شش بار وارد دروازه اش باز شده و آن مصدومیت را برای بیرانوند زمینه ساز شده بود چطور باز هم از ابتدا در ترکیب اصلی بازی می‌کند؟ ولی این بار سید مجید حسینی در حکم یک صخره مستحکم مقابل بازیکنان نامی تیم ولز ایستاد و علاوه بر زدن تمام توپ‌های اول روی هوا و زمین با بازی محکم خود همچون یک مدافع طراز اول در جام جهانی ظاهر شد. او در چند نبرد هوایی و زمینی موفق عمل کرد تا تلافی ۶ گل خورده بازی قبل تیم ملی کمک را کرده و ایران با دروازه بسته سه امتیاز از تیم ولز بگیرد.

حسینی هم جزو بازیکنانی بود که پس از گل روزبه چشمی چشمانش از اشک خیس شده بود و قطعاً در آن لحظات به خاطر عملکرد خوب خود و تیمش در پوستش نمی‌گنجید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار