۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳

پزشک استقلال از آلمان آمد

به گزارش اندیشه معاصر؛ او به بهانه ی کمک به استقلال در دربی شب گذشته وارد ایران شد. علی آبادی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در عربستان به اردوی تیم استقلال ملحق شده بود. این پزشک ایرانی قبلا روی نیمکت تیم ملی جوانان در مسابقات جام جهانی ج...

پزشک استقلال از آلمان آمد

به گزارش اندیشه معاصر؛ او به بهانه ی کمک به استقلال در دربی شب گذشته وارد ایران شد. علی آبادی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در عربستان به اردوی تیم استقلال ملحق شده بود. این پزشک ایرانی قبلا روی نیمکت تیم ملی جوانان در مسابقات جام جهانی جوانان در سال ۲۰۱۷ و در کره جنوبی نشسته بود و از سوی امیر حسین پیروانی سرمربی وقت تیم ملی جوانان دعوت بکار شد. در ادامه شاهد حضور او روی نیمکت تیم امید در کنار حمید استیلی بودیم و به تازگی از سوی فرهاد مجیدی برای کمک به استقلال دعوت بکار شده است. البته از آنجایی که این پزشک ایرانی در آلمان زندگی می کند و مشغول بکار است بعید است بتواند در بازی های لیگ برتر هم روی نیمکت تیم استقلال بنشیند اما با توجه به حساسیت دربی به ایران آمده تا از نظر پزشکی به فرهاد مجیدی و هم چنین تیم استقلال کمک کند.

دربی پرسپولیس – استقلال فردا شب در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود و احتمالا علی آبادی بعد از این بازی به آلمان باز خواهد گشت.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار