۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

پرونده مدافع استقلال روی میز مددی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عارف غلامی مدافع ملی‌پوش استقلال با انتشار متنی در فضای مجازی علیه شرایط مدیریتی این باشگاه موضع گرفت و صراحتاً از برخی مسائل انتقاد کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که احمد مددی قبل از بازی با پدیده ...

اخبار لحظه ای از نقل و انتقالات استقلال امروز 2 مرداد / ساپنیتو بمب نقل و انتقالات آبی پوشان را کشف کرد / سرمربی استقلال جایگزین حسین زاده رو مشخص کرد، نه اونی که شما فکر میکنید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عارف غلامی مدافع ملی‌پوش استقلال با انتشار متنی در فضای مجازی علیه شرایط مدیریتی این باشگاه موضع گرفت و صراحتاً از برخی مسائل انتقاد کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که احمد مددی قبل از بازی با پدیده مدعی شده بود از این به بعد با بازیکنانی که قوانین باشگاه را رعایت نکنند، برخورد قانونی خواهد شد.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که پرونده غلامی حالا روی میز مددی قرار دارد و مدیر عامل باشگاه باید تصمیم بگیرد که عارف را در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار بدهد یا خیر؟ البته بدون شک نظر فرهاد مجیدی و واکنش او هم در این رابطه فوق‌العاده مهم است.

هنوز فراموش نکرده‌ایم بهار سال گذشته فرشید اسماعیلی به شدت علیه مدیران وقت باشگاه استقلال موضع گرفت و خبر احضار او به کمیته انضباطی باشگاه هم رسانه ای شد ولی کادر فنی به‌هیچ‌ عنوان پشت بازیکن خود را خالی نکرد و در نهایت مدیریت استقلال نتوانست بابت آن مصاحبه برخورد خاصی با بازیکن معترض داشته باشد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار