۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷

پرونده آندره آ استراماچونی به کجا رسید ؟ راه حل فتح الله زاده برای مشکل بزرگ استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پرونده آندره آ استراماچونی به کجا رسید ؟ راه حل فتح الله زاده برای مشکل بزرگ استقلال. باشگاه استقلال مدت‌ها است که در پرونده آندره آ استراماچونی محکوم شده و به دلیل عدم پرداخت مطالبات این مربی باید...

استراماچونی نه، سرمربی جدید استقلال در آستانه معرفی / سرمربی استقلال از جنوب ایران، آجرلو غیر منتظره بست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پرونده آندره آ استراماچونی به کجا رسید ؟ راه حل فتح الله زاده برای مشکل بزرگ استقلال. باشگاه استقلال مدت‌ها است که در پرونده آندره آ استراماچونی محکوم شده و به دلیل عدم پرداخت مطالبات این مربی باید جریمه و دیرکرد هم بپردازد.

این مربی چندی پیش و در مرداد ماه امسال حکم قطعی یک میلیون و سیصد هزار یورویی خود علیه باشگاه استقلال را دریافت کرد و از آن تاریخ به بعد باشگاه استقلال باید به این مربی دیرکرد بپردازد.

مدیرعامل باشگاه استقلال که موفق به طی کردن مراحل اداری دریافت وام ۲۰۰ میلیارد تومانی از یک بانک شده‌ طی روزهای اخیر از این مربی شماره‌ حساب خواسته‌اند تا مطالبات این مربی را هر چه سریعتر پرداخت کنند. ظاهرا فتح‌الله زاده طی روزهای گذشته مبلغ بدهی این مربی را جداگانه تهیه کرده و قبل از دریافت وام از این مربی خواسته تا شماره حساب خود را برای پرداخت به باشگاه اعلام کند.

باشگاه استقلال بدهی های دیگری چون پرداخت مطالبات هرویه میلیچ و پادووانی دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار