۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸

پرواز تهران – استانبول منتفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دقایقی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که هواپیمای پرواز تهران – استانبول به دلایل نامعلوم از باند فرودگاه امام خمینی (ره) خارج شده است، اما به هیچ کدام از ۲۶۰  مسافر این هواپیما آسیبی نرسیده است....

پرواز تهران – استانبول منتفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دقایقی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که هواپیمای پرواز تهران – استانبول به دلایل نامعلوم از باند فرودگاه امام خمینی (ره) خارج شده است، اما به هیچ کدام از ۲۶۰  مسافر این هواپیما آسیبی نرسیده است.

محمد محمدی بخش – رئیس سازمان هواپیمای کشوری – درباره جزئیات این اتفاق به ایسنا گفت:‌ پرواز هواپیمای تهران – استانبول به دلیل نقض فنی و اعلام خلبان انجام نشده. اما بر خلاف آن چه در خبرها آمده هواپیما از باند فرودگاه امام خمینی خارج نشده است، بلکه مقداری به سمت چپ کشیده شده و خلبان خود داوطلبانه به دلیل بروز نقض  فنی در هواپیما این پرواز را لغو کرده است.

وی افزود:‌ در حال حاضر مسافران در فرودگاه امام خمینی و در حال انتقال به هتل این فرودگاه هستند، چرا که خلبان به دلیل  اشکال در سیستم ترمز هواپیما از این پرواز انصراف داده است.

رئیس سازمان هواپیمایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا قبل از پرواز این هواپیما از نظر فنی چک شده بود یا خیر؟ اعلام کرد : مسلما همیشه هواپیماهای ایرلاین‌های مختلف به صورت دوره‌ای چک می‌شود و قبل از پرواز نیز بخش‌های مختلف فنی هواپیما مورد بررسی قرار می‌گیرد. این که در برخی از مواقع چنین نقص‌هایی قبل از پرواز یا حین انجام پرواز در هواپیما به وجود بیاید طبیعی است و هم اکنون هواپیما در حال تعمیر است.

وی گفت: پرواز تهران – استانبول هواپیمای معراج، پس از تعمیر و درست شدن تا ساعاتی دیگر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط