۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

پرسپولیس و جذب چهار ستاره!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  پرسپولیسی‌ها در که در هفته اخیر دوباره به قهرمانی لیگ برتر امیدوار شده‌اند، همزمان با تلاش برای دفاع از مقام قهرمانی خود در لیگ برتر، برای جذب چند بازیکن طراز اول ایرانی...

پرسپولیس و جذب چهار ستاره!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  پرسپولیسی‌ها در که در هفته اخیر دوباره به قهرمانی لیگ برتر امیدوار شده‌اند، همزمان با تلاش برای دفاع از مقام قهرمانی خود در لیگ برتر، برای جذب چند بازیکن طراز اول ایرانی تلاش خواهند کرد.

سرخپوشان که در گام اول با تعیین مسئول نقل و انتقالات کار خود را با تمدید قرارداد ستاره‌های فعلی خود آغاز کرده‌اند، بعد از آسوده شدن خاطر شدن از این مسئله، جذب بازیکنان مدنظر خود را استارت خواهند زد.

گفته می‌شود مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران که هر ساله گزینه سرخپوشان برای تقویت خط دفاع این تیم بوده است، اولین بازیکنی است که به پرسپولیس خواهد پیوست. این بازیکن با فسخ قرارداد با تیم چینی سابق خود مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد.

احمد نوراللهی هم که سال گذشته با جدایی از پرسپولیس به شباب الاهلی امارات پیوسته بود، علمکرد مطلوبی در این تیم نشان نداده است و احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان پایتخت بازخواهد گشت.

علی علیپور و بیرانوند هم به نظر در صورت نداشتن پیشنهادات مطلوب در اروپا دوباره راهی پرسپولیس خواهند شد. این دو بازیکن در صورت بازگشت می‌توانند نقاط ضعف سرخپوشان را در دو پست برطرف کنند از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس به طور جد شرایط جذب آنها را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط