۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰

پرسپولیس نزدیک به جام، سپاهان در تعقیب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه سه شنبه با انجام هشت دیدار همزمان پیگیری شد که با پیروزی تیم های پرسپولیس و سپاهان به عنوان جدی ترین مدعیان قهرمانی همراه بود. استقلال هم با برتری...

پرسپولیس نزدیک به جام، سپاهان در تعقیب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه سه شنبه با انجام هشت دیدار همزمان پیگیری شد که با پیروزی تیم های پرسپولیس و سپاهان به عنوان جدی ترین مدعیان قهرمانی همراه بود. استقلال هم با برتری برابر نفت مسجدسلیمان همچنان در رده سوم قرار گرفت و شانس خود برای کسب سهمیه آسیا را حفظ کرد.

پرسپولیس نزدیک به جام، سپاهان در تعقیب/ سایپا در سرازیری افتاد!

سپاهان اصفهان که می دانست پرسپولیس کار آسانی برابر ماشین سازی خواهد داشت و قطعا برابر این تیم سقوط کرده به پیروزی خواهد رسید، برای گرفتن سه امتیاز به مشهد رفت و هر چند شاگردان مهدی رحمتی تلاش زیادی کردند تا به امتیاز برسند اما این زردپوشان اصفهانی بودند که سه امتیاز را از آن خود کردند.

سرخپوشان تهرانی نیز به یک پیروزی پرگل برابر ماشین سازی دست پیدا کردند تا همچنان گزینه اصلی قهرمانی در بیستمین دوره لیگ برتر باشند و در دو هفته آینده در صورت پیروزی برابر حریفان خود بدون توجه به نتایج دیدارهای سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

در یکی از دیداری مهم انتهای جدول هم تیم سایپا با شکست برابر گل گهر یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد. البته که ذوب آهن هم با شکست برابر نساجی همچنان در منطقه خطر جدی قرار دارد.

پرسپولیس نزدیک به جام، سپاهان در تعقیب/ سایپا در سرازیری افتاد!

* استقلال یک – نفت مسجدسلیمان صفر
* ماشین سازی صفر – پرسپولیس ۵
* ذوب آهن یک – نساجی ۲

* گل گهر یک – سایپا صفر
* آلومینیوم یک – تراکتور ۳
* صنعت نفت یک – مس رفسنجان یک
* پدیده مشهد صفر – سپاهان یک
* پیکان یک – فولاد یک

در پایان هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس با ۶۱ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و سپاهان با دو امتیاز کمتر در تعقیب صدرنشین است. در انتهای جدول هم سقوط ماشین سازی قطعی شده و سایپا با شکستی که برابر گل گهر متحمل شد گزینه دوم برای سقوط است.

پرسپولیس نزدیک به جام، سپاهان در تعقیب/ سایپا در سرازیری افتاد!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار