۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

پرسپولیس خواهان انتشار رقم قرارداد کاپیتان ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این آمادگی را دارد که قرارداد کاپیتان های اول، دوم و سوم خود را رسانه‌ای کند. در همین رابطه ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس از همه تیم‌های لیگ برتری و به خصوص تیم‌های...

پرسپولیس خواهان انتشار رقم قرارداد کاپیتان ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این آمادگی را دارد که قرارداد کاپیتان های اول، دوم و سوم خود را رسانه‌ای کند. در همین رابطه ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس از همه تیم‌های لیگ برتری و به خصوص تیم‌های مدعی خواست آنها هم این کار را انجام بدهند تا مردم در جریان ریز قرارداد کاپیتان‌های تیم‌های لیگ برتری قرار بگیرند. البته مشخص نیست چرا باشگاه پرسپولیس فقط روی کاپیتانها تاکید دارد ولی چندی قبل پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی مدعی شده بودند قرارداد دو ساله کاپیتان استقلال ۱۴ میلیارد تومان است در حالی که قرارداد یکساله سیدجلال کمتر از دو و نیم میلیارد تومان منعقد شده است.

حالا باید دید سایر تیم‌های لیگ برتری از جمله استقلال، سپاهان و تراکتور حاضر می شوند به درخواست باشگاه پرسپولیس پاسخ مثبت بدهند و قرارداد کاپیتان های خود را رسانه‌ای کنند یا نه؟

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار