۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

پرسپولیس| تشکر ویژه ملی پوش پرسپولیسی از سرمربی سابق تیم ملی ایران/ سروش رفیعی: به پورعلی گنجی گفتم چرا این حرف را زدی؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،پرسپولیس| تشکر ویژه ملی پوش پرسپولیسی از سرمربی سابق تیم ملی ایران/ سروش رفیعی: به پورعلی گنجی گفتم چرا این حرف را زدی؟. مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس در پایان بازی درباره برتری م...

شماره خرید جدید پرسپولیس اعلام شد / قرارداد مستقیم رضا درویش با این شاه ماهی/ از دست یحیی پرید اما رضا با این شماره به چنگ آوردش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،پرسپولیس| تشکر ویژه ملی پوش پرسپولیسی از سرمربی سابق تیم ملی ایران/ سروش رفیعی: به پورعلی گنجی گفتم چرا این حرف را زدی؟. مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس در پایان بازی درباره برتری مقابل صنعت نفت عنوان کرد: خداراشکر که بازی را بردیم. متاسفانه روی یک اتفاق گل خوردیم. اما خداراشکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.

مدافع قرمزها درباره قضاوت داور گفت: به نظر من عملکرد داوری نسبت به بازی‌های قبل خوب بود و بازی زیاد از جریان نیفتاد.

وی با اشاره به گلزنی دیاباته اظهار داشت: شیخ [دیاباته] بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند. در ابتدای فصل بدشانسی و مصدومیت داشت. اما خداراشکر از آنها گذر کرده و توانسته به ما کمک کند و امیدوارم در آینده کمک کند.

پورعلی‌گنجی درخصوص پست اینستاگرامی در مورد کی‌روش گفت: من در مورد این قضیه صحبت نمی‌کنم چون کسانی که باید نظر بدهند، خودشان همه چیز را می‌دانند. در کل ما به خاطر زحماتی که [کی‌روش] در این سال‌ها کشید و همه بچه‌هایی که او را از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند تمام سعی و تلاشش را می‌کرد به تیم ملی کمک کند و مردم را شاد کند. سرمربی‌گری سلیقه‌ای است و من تلاش کردم از زحمات او تشکر کنم.

سروش رفیعی: به پورعلی گنجی گفتم چرا این حرف را زدی؟/ کسی می‌داند چرا نباید ورزشگاه‌های ما پر از تماشاچی باشد؟

سروش رفیعی هافبک سرخپوشان می‌گوید ورود بیشتر تماشاگران به ورزشگاه کیفیت بازی‌ها را افزایش خواهد داد.

سروش رفیعی هافبک تیم پرسپولیس در پایان بازی و در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: من نمی‌دانم، شما می‌دانید دلیلش چیست که استادیوم‌های ما درصد کمی تماشاگر دارد؟ من نمی‌دانم. مردم باید بیایند لذت ببرند، هم انرژی خوبی می‌گیرند هم فوتبال باکیفیت می‌شود.

وی افزود: اصلا فوتبال بدون هوادار که لذتی ندارد. دیگر فکر می‌کنم نزدیک ۶۰۰-۷۰۰ بازی بدون تماشاگر شده است. بدون آن‌ها کیفیت لیگ وبازی‌ها پایین می‌آید. اگر هوادار باشد، هم آن‌ها لذت می‌برند و هم کیفیت بهتر می‌شود.

هافبک پرسپولیس در مورد حواشی هفته گذشته داوری و اینکه آیا پرسپولیس از این ماجراها عبور کرده؟ مدعی شد: اگر گذر نکرده بودیم، نمی‌توانستیم بازی را ببریم. من دیدم هفته گذشته مرتضی گفته بود نفری ۵۰ میلیون بدهیم، به او گفتم برای چی؟ فدراسیون یک پولی از ما می‌گیرد که هیچ جای دنیا وجود ندارد.

یعنی تنها فدراسیون در دنیا هستیم که درصدی از قرارداد بازیکنان را به عنوان حق فدراسیون می‌گیریم و در عوض هیچ خدماتی هم عرضه نمی‌کنند. حداقل VAR بیاورید، کیفیت زمین‌ها را یک ذره خوب کنید، حداقل یک کاری برای مردم کنید، وضعیت استادیوم‌ها را بهتر کنید. شما با این پولی که از ما می‌گیرید چه می‌کنید؟ مالیات را هم که می‌دهیم.

رفیعی راجع به سرنوشت نیمکت تیم ملی عنوان کرد: فکر می‌کنم این سوال را باید از آقای تاج و مسئولان فدراسیون بپرسید. امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم ملی هم مشخص شود و کارش را شروع کند تا شرایطش بهتر باشد.

او در پاسخ به این سوال که از نظرش مربی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ گفت: من صلاحیت این را ندارم که در این مورد نظر بدهم و ان‌شالله هرکسی می‌آید موفق باشد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار