۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲

پرسپولیس با سوت‌های این داور نمی‌بازد/ اتفاق جالب برای سرخ‌ها

[ad_1] خبرورزشی – محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور بازی حساس پرسپولیس با تراکتور تبریز انتخاب شده است. داوری که پیش از این ۱۱ بار برای پرسپولیس سوت زده و سرخپوشان هیچگاه با قضاوت‌های این داور طعم شکست را نچشیده اند. زاهدی فر اولین با...

پرسپولیس با سوت‌های این داور نمی‌بازد/ اتفاق جالب برای سرخ‌ها

[ad_1]

خبرورزشی –

محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور بازی حساس پرسپولیس با تراکتور تبریز انتخاب شده است. داوری که پیش از این ۱۱ بار برای پرسپولیس سوت زده و سرخپوشان هیچگاه با قضاوت‌های این داور طعم شکست را نچشیده اند.

زاهدی فر اولین بار در لیگ شانزدهم بازی پرسپولیس با سایپا را برای سرخپوشان پایتخت سوت زد که این بازی را پرسپولیس با یک گل به سود خود پایان داد. زاهدی فر بعد از این بازی ۱۰ بار دیگر هم برای پرسپولیس سوت زد که در این دیدارها ۸ بازی با برتری پرسپولیس به پایان رسیده و ۲ دیدار نیز مساوی شده است. پرسپولیس تمام دیدارهایی که در ورزشگاه آزادی با قضاوت این داور پیش رو داشته با پیروزی به پایان رسانده است. زاهدی فر همچنین یک بار بازی پرسپولیس با تراکتور را سوت زده که این دیدار که در تبریز برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این داور در لیگ بیستم دوبار برای پرسپولیس قضاوت کرده که سرخ‌های پایتخت دو بریک فولاد و دو برصفر نساجی را از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

خبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار