۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲

پرداخت حقوق معلمان به صورت کامل خواهد بود/ واریز حقوق طرح مرتبط با آموزش یار معلم از آبان ماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از صدا و سیما؛ محمدرضا صباغیان از طرح رتبه بندی معلمان به عنوان یکی از اقدامات خوب مجلس یاد کرد و گفت: این طرح در راستای جبران بخشی از حقوق معلمان انجام گرفته و در این راستا مبلغی علی الحساب...

رتبه بندی معلمان کی اجرا می شود؟ / آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان / چگونگی پرداخت اضافه کار معلمان در سال 1401 / جذب 65 هزار معلم در مهر 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از صدا و سیما؛ محمدرضا صباغیان از طرح رتبه بندی معلمان به عنوان یکی از اقدامات خوب مجلس یاد کرد و گفت: این طرح در راستای جبران بخشی از حقوق معلمان انجام گرفته و در این راستا مبلغی علی الحساب واریز شده است.

وی افزود: خبر‌های بازگشت این مبلغ به هیچ وجه صحت ندارد و حقوق کامل آنان نیز بعدا پرداخت خواهد شد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مجلس با اشاره به مشمول نبودن ۱۱ گروه در طرح رتبه بندی معلمان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۵ گروه دیگر نظیر معلمان امین شامل این طرح شدند.
وی ادامه داد: طرح مرتبط با آموزش یار معلم نیز حل شده و حقوق آنان از این ماه پرداخت می‌شود، اما طرح برای استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم در مرحله بعدی اجرا خواهد شد.

صباغیان از تامین اعتبار و کار‌های اجرایی و اداری به عنوان مشکلات پیش روی این طرح یاد کرد و اظهار داشت: مشکل خاصی در اجرای این طرح وجود ندارد، اما به دلیل نو بودن آن به ارزیابی‌هایی نیاز است.
وی بر لزوم ارتقای جایگاه و حقوق معلمان تأکید کرد و گفت: تاخیر در اجرای این طرح ناشی از آیین نامه و دستورالعمل و تامین اعتبار است که ان شاء الله به زودی حل شده و بخش کوچکی از حقوق معلمان تامین شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار