۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

پرتاب نارنجک به پرسپولیسی‌ها برنامه‌ریزی شده بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ابراهیم شکوری در واکنش به اظهارات سهیل مهدی مبنی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، مبنی بر اینکه مدعی شده بود افرادی که به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان نارنجک پرتاب کرده بودند نوجوان هست...

پرتاب نارنجک به پرسپولیسی‌ها برنامه‌ریزی شده بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ابراهیم شکوری در واکنش به اظهارات سهیل مهدی مبنی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، مبنی بر اینکه مدعی شده بود افرادی که به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان نارنجک پرتاب کرده بودند نوجوان هستند، اظهار داشت: درپی اظهارات غیرکارشناسانه و غیرمسئولانه برخی افراد در رابطه با حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس باید توضیحاتی را به هواداران بدهیم. در رابطه با اینکه این نفرات نوجوان بودند، باید بگویم بر اساس مستندات زیادی که ما داریم و به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون ارسال شده، یکی از آنها ۲۵ ساله و یکی ۳۵ ساله بوده‌اند. بر اساس اظهاراتی که خودشان داشتند آنها در سلامت کامل روحی، روانی و جسمانی قرار داشتند و طبق مستندات یک برنامه از قبل پیش‌بینی شده بوده است.

وی اشاره کرد: درخواستی که داریم این است که هرچه سریع‌تر به این پرونده رسیدگی شود. درخواست ویژه ما از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ این است که در رابطه با این پرونده خاص فقط کسانی اظهار نظر کنند که دارای صلاحیت هستند، می‌توانند پاسخگو باشند و بر اساس مدارک و مستندات صحبت کنند. امیدواریم هرچه سریع‌تر این رای صادر شود، چون باشگاه پرسپولیس یک باشگاه پرهوادار در سطح آسیا و دنیا است و قطعاً اخبارش رصد می‌شود. امیدواریم این رای به نحوی باشد که مشکلی برای میزبانی‌های ما در سطح بین‌المللی ایجاد نکند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار