۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰

پدافند هوایی ارتش آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهموری اسلامی ایران با صدور پیامی دهم شهریور «روز پدافند هوایی ارتش» را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم والَّذینَ آمَ...

پدافند هوایی ارتش آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهموری اسلامی ایران با صدور پیامی دهم شهریور «روز پدافند هوایی ارتش» را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

والَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

دهم شهریور سالروز پدافند هوایی ارتش یادآور تلاش مخلصانه دلاورمردانی است که در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در دفاع از آسمان ایران اسلامی از جان خود گذشتند و مایه عزت و آبروی امروز کشور عزیزمان شدند، در پیروزی‌های درخشان سال‌های جنگ تحمیلی و صیانت از آسمان ایران اسلامی توفیقات بسیار داشتند و با تقدیم شهدای عزیز در نقطه نقطه سرزمین پهناورمان از سایت قهرمان سوباشی تا دیگر ایستگاه‌ها و پایگاه‌ها در نقاط مختلف کشور از جمله ارتفاعات صعب‌العبور به رصد شبانه‌روزی مرز‌های هوایی همت گماشتند.

نام پدافند هوایی ارتش یادآور نقش‌آفرینی بی‌بدیل شهدای بزرگواری همچون سرلشکر منصور ستاری است که با ابتکار عمل در ده‌ها عملیات به‌ویژه عملیات والفجر ۸ با همراهی مومنانه دلاورمردان این نیرو بیش از ۷۰ فروند هواپیمای دشمن بعثی را سرنگون کردند و برگ‌های زرینی بر صفحات درخشان دفاع مقدس افزودند.

امروز پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن سامانه‌های متعدد و بروز راداری، موشکی و پهپادی که اغلب محصول فکر و ابتکار و تولید ایرانی و نخبگان این نیرو است با اتکا به تخصص و دانش جوانان و تجربه ارزشمند پیشکسوتان و در سایه تعامل و هم‌افزایی با دیگر بخش‌های نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی آماده مقابله با هرگونه تهدیدی علیه ایران عزیزند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان عزیز نیروی پدافند هوایی و تبریک این روز به آحاد هم‌رزمان عزیزم، از همراهی و صبوری خانواده‌های معظم آنان صمیمانه تشکر می‌کنم و توفیق روزافزون حافظان امنیت آسمان ایران عزیز را از درگاه احدیت خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار