۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶

پتروویچ:امیدوارم اتفاق اورژانسی جدیدی رخ ندهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تمرینات تیم ملی فوتبال عراق برای برگزاری دیدار برابر ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی، روز گذشته برگزار شد. ملی پوشان عراقی در ورزشگاه کارگران مشغول انجام تمرین شدند و خود را برای دیدار فردا آماده ...

پتروویچ:امیدوارم اتفاق اورژانسی جدیدی رخ ندهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تمرینات تیم ملی فوتبال عراق برای برگزاری دیدار برابر ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی، روز گذشته برگزار شد. ملی پوشان عراقی در ورزشگاه کارگران مشغول انجام تمرین شدند و خود را برای دیدار فردا آماده کردند.

 

در این جلسه تمرینی، ۱۶ بازیکن به نام های بشار رسن، ایمن حسین، سعد عبدالامیر، حسن رائد، مصطفی ناظم، حسن عبدالکریم، محمدعلی عبود، احمد ابراهیم، شیرکو کریم، احمد فرهان، فهد طالب، علا عباس، حسین جبار، حسن احمد، علی یاسین و حسین علی حضور داشتند.

زلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق نیز در این باره توضیح داد: علیرغم اتفاقات اضطراری و غیرمنتظره ای که از بدو ورود به تهران برای کاروان تیم ملی عراق رخ داد و تعدادی از اعضای هیئت اعزامی ما به ویروس کرونا مبتلا شدند، اما همچنان به کسب نتیجه خوب و مثبت در بازی برابر ایران خوش بین هستیم.

 

وی افزود: این سردرگمی که برای ما پیش آمد سبب شد تا یک جلسه تمرینی را از دست بدهیم. این در حالی است که ما در برنامه ریزی هایمان، روی این جلسه تمرینی حساب کرده بودیم و اکنون از لغو آن رنج می بریم. اما سعی می کنیم تا جایی که ممکن است روی به کارگیری وظایف فنی هر بازیکن تمرکز کنیم چرا که این بازی جنبه های متفاوت فنی دارد.

سرمربی عراق در پایان گفت: ما مشتاقانه منتظر غلبه بر موانعی هستیم که اختیار آن در دستان ما نیست و امیدواریم موقعیت اورژانسی جدیدی رخ ندهد، به خصوص اینکه قرار است امروز چهارشنبه آخرین تست های کرونا را پشت سر بگذاریم تا لیست نهایی بازیکنانی که در بازی با ایران شرکت خواهند کرد، مشخص شود.

از سوی دیگر نشست خبری زلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق بعدازظهر امروز چهارشنبه ساعت ۱۷ به وقت ایران با همراهی بشار رسن برگزار می شود. اعضای تیم ملی عراق سپس ساعت شش در آخرین جلسه تمرین خود در ورزشگاه آزادی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار