۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲

پای رئیس فدراسیون فوتبال در پرونده مالکیت پدیده باز شد

به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال، نقش پررنگی در دوگانگی اسم پدیده خراسان دارد. خبرورزشی – اواسط زمستان سال ۱۳۹۹ در حالی که شهرخودرویی‌ها با پیروزی مقابل سپاهان در شادی برد بودند، خبر رسید که دو عضو هیات مدیره شرکت شهرخودرو توسط دس...

پای رئیس فدراسیون فوتبال در پرونده مالکیت پدیده باز شد

به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال، نقش پررنگی در دوگانگی اسم پدیده خراسان دارد.

پای رئیس فدراسیون فوتبال در پرونده مالکیت پدیده باز شد

خبرورزشی – اواسط زمستان سال ۱۳۹۹ در حالی که شهرخودرویی‌ها با پیروزی مقابل سپاهان در شادی برد بودند، خبر رسید که دو عضو هیات مدیره شرکت شهرخودرو توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شده اند. البته مدیران شهرخودرو ابتدا اعلام کردند که این بازداشت ارتباطی به فوتبال ندارد و به تجارت این شرکت مربوط است. این درحالی بود که بعد از بازداشت این دو مدیر شهرخودرو خبری از فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نبود.

حمیداوی سرانجام در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که در دهم اسفند ماه سال ۹۹ برگزار شد خود را نشان داد و همین موضوع واکنش‌های زیادی را در برداشت.در مجمع انتخاباتی فدارسیون با رای اعضای مجمع شهاب الدین عزیزی خادم سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد.

ماجرای دستگیری دو عضو هیات مدیره شهرخودرو کار را تا جایی پیش برد که تیم فوتبال شهرخودرو دچار بحران‌های مالی شدیدی شد تا جایی که این تیم نتوانست پول تست‌گیری کرونای خود را پیش از دیدار با ماشین سازی پرداخت کند و این بازی تا آستانه لغو پیش رفت اما سرانجام با دخالت مهدی رحمتی سرمربی این تیم این مشکل حل شد اما شهرخودرو وارد بحران جدیدی شده بود که سال‌ها قبل با نام پدیده آن را تجربه کرده بود.

بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای که مسئولان ورزش و جوانان خراسان رضوی حضور داشتند و نماینده تام الاختیار فرهاد حمیداوی نیز حاضر بود. وی موافقت خود را با این واگذاری اعلام کرد و امتیاز این تیم به هیات فوتبال خراسان رضوی واگذار شد و درحالی که گفته می‌شد در هیچ جایی نام شهرخودرو ثبت نشده است دوباره این باشگاه مشهدی به پدیده خراسان تغییر نام داد.

اگرچه در لباس جدید این باشگاه لوگو و نام این تیم با اعلام مالکیت جدید خود پدیده ثبت شده و از طرفی با حکم دادستانی مشهد امتیاز این تیم به هیات فوتبال خراسان رضوی واگذار شده است. اما در هفته های گذشته در لیستی که اسامی بازیکنان این تیم برای دیدار با پرسپولیس اعلام شده بود و همچنین در سایت فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ نام این تیم همچنان شهرخودرو است.

پای رئیس فدراسیون فوتبال در پرونده مالکیت پدیده باز شد

پای رئیس فدراسیون فوتبال در پرونده مالکیت پدیده باز شد

گفته می‌شود در مجمع انتخاباتی فدارسیون فوتبال که در آن عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد، فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو طبق رایزنی‌های که با عزیزی خادم داشته است مقرر شده حمیدوای در مجمع انتخاباتی به عزیزی خادم رای دهد و در مقابل وی نیز موضوع مالکیت شهرخودرو را برای حمیداوی حل و فصل کند. اما ماجرا چندان برای حمیداوی خوشایند پیش نرفت از همین رو رئیس فدراسیون برای آنکه دین خود را نسبت به مالک شهرخودرو ادا کرده باشد، رمز و آیدی پنل کاربری شهرخودرو در فدراسیون فوتبال را به حمیداوی داده است و به نظر می‌رسد همین موضوع باعث دوگانگی بین اسم پدیده و شهرخودرو شده است.

خبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار