۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵

پایان یک مثلث عشقی در فوتبال/ مکسی به زودی ازدواج می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مکسی لوپس پس از اینکه از مثلث عشقی خود با مائورو و واندا ایکاردی خارج شد، قرار است با دنیلا کریستینسون ازدواج کند. این مرد آرژانتینی بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ با واندا ازدواج کرده بود و این زوج سه ف...

پایان یک مثلث عشقی در فوتبال/ مکسی به زودی ازدواج می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مکسی لوپس پس از اینکه از مثلث عشقی خود با مائورو و واندا ایکاردی خارج شد، قرار است با دنیلا کریستینسون ازدواج کند.

این مرد آرژانتینی بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ با واندا ازدواج کرده بود و این زوج سه فرزند داشتند. آن‌ها پس از افشای رابطه نامشروع واندا با هم‌تیمی جوان سابقش در سامپدوریا، ایکاردی، در رسوایی که فوتبال ایتالیا را تکان داد، از هم جدا شدند. لوپس دوست خوبی برای ایکاردی بود و هموطن خود را پس از ورود به سامپدوریا زیر بال و پر خود گرفته بود. آن‌ها رابطه قوی و قشنگی داشتند و تعطیلات را با هم می‌گذراندند تا اینکه رابطه ایکاردی و واندا فاش شد.

لوپس که اکنون ۳۷ سال دارد، در دسامبر ۲۰۱۳ از واندا طلاق گرفت و او تنها ۶ ماه بعد با مائورو ازدواج کرد. ایکاردی ۲۹ ساله به اینتر رفت و متعاقباً مقابل رفیق سابق خود بازی کرد و در دیداری مشهور از دست دادن با او خودداری کرد. مهاجم فعلی پاری‌سن‌ژرمن نام سه فرزند لوپس را روی بدنش خالکوبی کرد و در عین حال واندا را ایجنت خود کرد.

لوپس به سرعت رو به راه شد و در سال ۲۰۱۴ قرار گذاشتن با دنیلا را شروع کرد. این کارآفرین و مدل در پاسخ به سؤالات اینستاگرامی تأیید کرد که قرار است در آینده ازدواج کنند. دنیلا در پاسخ به این سؤال که عروسی چه زمانی برگزار میشود، پاسخ داد؛ چند سال دیگر. او سپس تأیید کرد که می‌خواهد از لوپس صاحب فرزند هم بشود.

مهاجم سابق بارسلونا سال گذشته پس از یک فصل وداع‌گونه با سامبندتسه در سری C، از فوتبال خداحافظی کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار