۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲

پایان یک سوءتفاهم بزرگ در استقلال/ پای یک قرارداد جدید در میان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،پایان یک سوءتفاهم بزرگ در استقلال/ پای یک قرارداد جدید در میان است. ظاهرا طبقه دوم ساختمان کمپ طبق وعده ای که در زمان مدیریت سردار آجرلو به ریکاردو ساپینتو داده شده بود قرار بود د...

گزینه نام آشنا در لیست استقلال ؛ پلن B روی میز مصطفی آجورلو / آغاز مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی / جانشین نکونام در استقلال کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،پایان یک سوءتفاهم بزرگ در استقلال/ پای یک قرارداد جدید در میان است. ظاهرا طبقه دوم ساختمان کمپ طبق وعده ای که در زمان مدیریت سردار آجرلو به ریکاردو ساپینتو داده شده بود قرار بود در اختیار سرمربی تیم استقلال قرار گیرد اما بعد از روی کار آمدن علی فتح‌الله‌زاده مقرر شد طبقه دوم ساختمان در اختیار باشگاه باشد تا جلسات مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در این طبقه برگزار شود.

البته علی فتح‌الله‌زاده در مدت زمان کمی که روی کار آمده تلاش کرد طبقه اول کمپ را برای استفاده تیم مهیا کند و تا حدی زیادی توانسته امکانات لازم را برای اعضای تیم به خصوص کادر فنی مهیا کند و به نظر می‌رسد سوءتفاهمات میان مدیر عامل و سرمربی برطرف شده است.

از همه مهمتر اینکه در روزهای اخیر علی فتح‌الله‌زاده و اعضای هیات مدیره به طور جدی سعی کردند از ریکاردو ساپینتو و بازیکنان حمایت کنند تا آنها به روزهای خوب برگردند.

امروز هم سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: من این انتقادات مورد اشاره شما را مطالعه نکردم. چیزی که از مدیریت و هیات مدیره دریافت کردم، فقط حمایت بود. الان جو بین همه خیلی خوب است و با مدیریت باشگاه رابطه خوبی داریم. احترام وجود دارد. بازیکنان خوب تمرین کردند و همه تمرکز دارند متحدند تا بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

گفته می‌شود رابطه خوبی بین مدیر عامل و سرمربی شکل گرفته و در صورت نمایش خوب استقلال در بازی‌های پیش رو قرارداد ریکاردو ساپینتو از سو باشگاه به مدت یک فصل دیگر تمدید می‌شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار