۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳

پاشازاده گرد و خاک به پا کرد/ چرا استقلال را تحقیر می کنید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی پاشازاده درباره شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان استقلال زحمت خودشان را کشیدند. فوتبال است و اتفاقات زیادی ...

پاشازاده گرد و خاک به پا کرد/ چرا استقلال را تحقیر می کنید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی پاشازاده درباره شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان استقلال زحمت خودشان را کشیدند. فوتبال است و اتفاقات زیادی در آن می‌افتد. تیمی مثل بارسلونا هم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا هشت گل دریافت کرد.

وی افزود: امشب بدترین دوران ورزشی‌ام بود، آنهم نه فقط به خاطر شکست برابر الهلال، بلکه به دلیل تحقیر استقلال. بعضی از صحبت‌ها من را ناراحت کرد. استقلال ثبات و کارنامه دارد. لطفاً ننشینید و راحت در مورد استقلال صحبت کنید. هر کسی اجازه ندارد درباره استقلال اظهارنظر کند. بیشتر از این نمی‌خواهم صحبت کنم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

شهاب

۲۳ شهریور ۱۴۰۰


استقلال یکی از بهترین بازی های خود را مقابل بهترین تیم آسیا انجام داد. موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کرد ولی دروازه بان الهلال ستاره بازی بود و با مهار ضربات استقلال کار بزرگی برای این تیم انجام داد. آفرین به کهکشانی های آسیا

حامد

۲۳ شهریور ۱۴۰۰


با مشکلاتی که چندین ساله تیم با اصالت استقلال روبرو هست و براش درست میکنن بازی خوبی انجام دادن خسته نباشید میگم بع بازیکنان و کادر مربیگری با تعصب تیم و فرهاد خان ?

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار