۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

پاسخ مثبت مسی به پیشنهاد الهلال/ لئو قید بارسلونا را زد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، لیونل مسی که در پایان ماه ژوئن قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن منقضی می‌شود، جدایی‌اش از این تیم فرانسوی قطعی به نظر می‌رسد اما هنوز در مورد آینده حرفه‌ای‌اش تصمیمی نگرفته است، این در حالی...

پاسخ مثبت مسی به پیشنهاد الهلال/ لئو قید بارسلونا را زد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، لیونل مسی که در پایان ماه ژوئن قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن منقضی می‌شود، جدایی‌اش از این تیم فرانسوی قطعی به نظر می‌رسد اما هنوز در مورد آینده حرفه‌ای‌اش تصمیمی نگرفته است، این در حالی است که بحث بازگشتش به بارسلونا و علاقه‌مندی باشگاه الهلال به جذب او مطرح شده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه؛ خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های برنده هفت توپ طلا با مدیران باشگاه الهلال توافق شفاهی کرده اما مسی همچنان نسبت به بازگشت به بارسلونا خوشبین است و نمی‌خواهد در تصمیم‌گیری عجله کند. باشگاه بارسلونا اما در تلاش است تا با رفع موانع موجود و رعایت قوانین مالی لالیگا، پیشنهاد رسمی به فوق‌ستاره پیشین خود برای بازگشت به نوکمپ را بدهد.

پیشنهاد الهلال به مسی ۳۵ ساله قراردادی دو ساله با دستمزد ۶۰۰ میلیون یورو به ازای هر فصل است. در صورتی که مسی این پیشنهاد را قبول کند، بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال با دستمزد ۱.۲ میلیارد یورو را از آن خود خواهد کرد که این یعنی بیش از دو برابر دستمزدی است که کریستیانو رونالدو در النصر دریافت می‌کند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده؛ مسی جایی برای فرزندانش در مدرسه‌ای در شهر بارسلونا رزرو کرده است و این می‌تواند نشانه‌ای از علاقه‌ او برای بازگشت به جمع کاتالان‌ها باشد.

مسی ۳۵ ساله که تابستان ۲۰۲۱ در پی ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور ۲۱ ساله خود در این تیم پایان داد و به PSG پیوست، در زمان حضورش در بارسا در ۷۷۸ بازی ۶۷۲ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب ۳۴ جام مختلف کمک کرد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار