۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

پاسخ رسمی مهدی طارمی به پیشنهاد الهلال/ جزییات دستمزد نجومی مهدی طارمی در عربستان/ شرط اصلی جدایی مهدی طارمی از پورتو مشخص شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از آنجایی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو مورد توجه الهلال عربستان قرار گرفت، سران باشگاه الهلال پیشنهاد رسمی قرارداد سه ساله را به مهدی طارمی دادند اما این بازیکن حاضر به حضور در لیگ عربستان نشد...

مهدی طارمی و پاسخ رسمی به الهلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از آنجایی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو مورد توجه الهلال عربستان قرار گرفت، سران باشگاه الهلال پیشنهاد رسمی قرارداد سه ساله را به مهدی طارمی دادند اما این بازیکن حاضر به حضور در لیگ عربستان نشده است.

روزنامه Ojogo پرتغال نوشت که طارمی پیشنهاد الهلال را رد کرده است چرا که او می‌خواهد به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

طارمی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار پورتو به شمار می‌آید که توانسته عملکرد بسیار خوبی با پیراهن این تیم داشته باشد.

 

جزییات دستمزد نجومی مهدی طارمی در عربستان

خبرنگار عربستانی از جزئیات پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال به ستاره تیم ملی ایران پرده برداشت.

نام مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو این روزها در کنار باشگاه الهلال عربستان مطرح می شود. سعودی ها عزم خود را جزم کردند تا این ستاره را شکار کنند.

خالد بن عبدالعزیز خبرنگار عربستانی از جزئیات پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال پرده برداشت. این خبرنگار اعلام کرد طارمی در صورت موافقت برای انتقال به باشگاه عربستانی دستمزد سالیانه ۱۰ میلیون دلاری (بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان) در انتظارش است.

طبق اعلام گزارش ها باشگاه الهلال قراردادی ۳ ساله می خواهد با این ستاره ایرانی امضا کند. در صورت انتقال طارمی ۳۰ میلیون دلار(بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان) در انتظار اوست.

این درحالیست که دستمزد مهدی طارمی در پورتو سالیانه یک میلیون دلار است و باشگاه الهلال دستمزد ۱۰ برابری را برای ستاره ایرانی تدارک دیده است.

 

شرط اصلی جدایی مهدی طارمی از پورتو مشخص شد + جزئیات

نشریه اوجوگو پرتغال در گزارشی به پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی ستاره ایرانی پرداخت و جدایی این بازیکن از اژدها را مشروط کرد.  

طبق گزارش رسانه پرتغالی طارمی دوست دارد فوتبالش را در اروپا به همراه پورتو ادامه دهد ولی اگر سرخیو کونسیسائو در پایان فصل از پورتو برود جدایی ستاره ایرانی از اژدها قطعی است.

باشگاه الهلال عربستان برای جذب مهدی طارمی پیشنهاد امضای قرارداد ۳ ساله داده است. البته تمایل ستاره ایرانی ادامه حضور در فوتبال اروپا است اما جدایی احتمالی کونسیسائو در سرنوشت مهاجم تیم ملی ایران تاثیرگذار خواهد بود.  

دولت عربستان بعد از ازسرگیری روابط سیاسی اش با کشورمان برای ترمیم روابط ورزشی می خواهد طارمی ستاره تیم ملی کشورمان را به عنوان اولین لژیونر ایرانی شاغل در لیگ عربستان معرفی کند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط