۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

پاسخ جنجال مدیر استقلال به فتح الله زاده حاشیه درست کرد/ ابتدا باید از سردار آجورلو رخصت بگیرم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،پاسخ جنجال مدیر استقلال به فتح الله زاده حاشیه درست کرد/ ابتدا باید از سردار آجورلو رخصت بگیرم!. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال پس از حضور در رأس کادر مدیریتی این ...

فتح الله‌زاده: به فرهاد گفتم برگرد گفت چشم / تلاش آجرلو برای برگرداندن فرهاد به ایران / فرهاد گفت ارادت دارم اما اونور قطعی کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،پاسخ جنجال مدیر استقلال به فتح الله زاده حاشیه درست کرد/ ابتدا باید از سردار آجورلو رخصت بگیرم!. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال پس از حضور در رأس کادر مدیریتی این مجموعه اقدام به تغییر و تحول در برخی پست ها کرد.

پاسخ جالب معاون استقلال به درخواست فتح‌الله‌زاده/ اول باید از آجورلو اجازه بگیرم!

یکی از نفراتی که فتح‌الله‌زاده خواستار ادامه همکاری اش با باشگاه استقلال شده سعید فتاحی است. فتاحی که سابقه مدیریت در سازمان لیگ و در بخش کمیته مسابقات را دارد از جمله افراد شاغل در کادر مدیریتی قبلی استقلال بود که فتح‌الله‌زاده به او پیشنهاد کرده همچنان به همکاری اش با باشگاه استقلال ادامه دهد. اما نکته جالب توجه پاسخ فتاحی به فتح‌الله‌زاده بوده است.

پاسخ جنجال مدیر استقلال به فتح الله زاده حاشیه درست کرد/ ابتدا باید از سردار آجورلو  رخصت بگیرم!

پاسخ جنجال مدیر استقلال به فتح الله زاده حاشیه درست کرد/ ابتدا باید از سردار آجورلو رخصت بگیرم!

او از مدیرعامل جدید  درخواست کرده اجازه بدهد تا اول از مصطفی آجورلو کسب تکلیف کرده و رخصت بگیرد، بعد جواب قطعی اش برای همکاری با استقلال را به فتح‌الله‌زاده بدهد.

ناگفته نماند؛ فتاحی شخصاً علاقمند به ادامه همکاری با باشگاه استقلال است اما ظاهراً مسائلی وجود دارد که می‌خواهد بابت آنها از مدیرعامل برکنار شده استقلال کسب تکلیف کند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار