۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

پاسخ تند مشاور وزیر به مدیر استقلالی/ باید خجالت بکشیم که شما را مدیر استقلال کردیم!

[ad_1] خبرورزشی – علی فتح‌الله‌زاده چند روزی می شود که در فضای رسانه ای خبرساز شده است. او بعد از حضور در تمرینات استقلال مصاحبه‌های زیادی انجام داده است. عده‌ای معتقدند او در تلاش است تا با حمله به وزیر ورزش و اطرافیانش در دولت بعد...

پاسخ تند مشاور وزیر به مدیر استقلالی/ باید خجالت بکشیم که شما را مدیر استقلال کردیم!

[ad_1]

خبرورزشی –

علی فتح‌الله‌زاده چند روزی می شود که در فضای رسانه ای خبرساز شده است. او بعد از حضور در تمرینات استقلال مصاحبه‌های زیادی انجام داده است. عده‌ای معتقدند او در تلاش است تا با حمله به وزیر ورزش و اطرافیانش در دولت بعدی مدیرعامل استقلال شود.

با این حال در کلاب‌هاوس او با مشاور وزیر دچار درگیری لفظی شدید شد. فتح‌الله‌زاده در بخشی از صحبت‌هایش، خطاب به مبین گفت شما باید خجالت بکشید که استقلال چنین وضعیتی دارد، تیم در زمان من ۱۲ میلیارد بدهی داشت اما الان ۳۰۰ میلیارد بدهی دارد.

محمد مبین هم در پاسخ به استعفای زودهنگام مدیرعامل سابق استقلال اشاره کرد و بله باید خجالت بکشیم که شما را سرپرست و هیئت مدیره گذاشتیم اما دو هفته هم دوام نیاوردید و گفتید بدهی‌ها زیاد است.

فتح‌الله‌زاده بعد از این صحبت ها عصبانی شد و با چند کلمه توهین‌آمیز به مشاور وزیر حمله کرد و گفت شما در اندازه‌ای نیستید که درباره استقلال حرف بزنید. نه اندازه استقلال هستید و نه حکمی دارید.

واکنش عجیب علی‌نژاد به تهدید و درگیری با فرهاد مجیدی

این دو استقلالی برای اولین بار به جنگ هم می‌روند

آخرین باری که منصوریان استقلال‌ را برد/ طلسم ۶ ساله می‌شکند؟

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار