۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹

پاسخگویی به هر نوع تهدید مستلزم حرکت بر لبه دانش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید و سابق دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خص...

پاسخگویی به هر نوع تهدید مستلزم حرکت بر لبه دانش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید و سابق دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت به سمت نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف باید دانشجو یانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم، دانشجویان متدینی که تعهد، اخلاق و دانش از مهمترین شاخصه های آنان باشد و بی شک برای رسیدن به چنین هدف والایی  تک تک دانشجویان تاثیرگذار هستند.
وی تصریح کرد: ما باید به مرحله ای برسیم که در مقابل هر تهدیدی در هر سطحی پاسخگو باشیم و بی تردید پاسخگویی به هر سطح و هر نوع از تهدید مستلزم حرکت بر لبه ی دانش و کانون‌ این دانش، دانشگاه  است.
امیر سرتیپ واحدی گفت: دانشجویان امروز خود را برای جنگ های احتمالی آینده، با استعداد و تجهیزات دانش پایه آماده می‌کنند.
وی افزود: دانشگاه علوم وفنون هوایی شهید ستاری قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است، قلبی که شریان های آن دانشجویانی متعهد، متخصص و با ایمان هستند و این شریان ها باید روز به روز قدرتمند تر شوند تا همزمان با ارتقای دانشگاه، دانش آنان نیز ارتقاء یابد.
فرمانده نیروی هوایی خاطر نشان کرد: دانشگاه هوایی شهید ستاری یک دانشگاه ماموریت محور و مسئله محور است از این رو آموزش ها نیز باید ماموریت محور و معطوف مشکلات حال و آینده نیروی هوایی باشد تا ان‌شاء الله بتوانیم نیرویی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و قدرت بازدارندگی خود را بیش از پیش تقویت کنیم.
امیر واحدی در ادامه خطاب به اساتید و دانشجویان گفت: شما استادان بزرگوار یکی از اصلی ترین عوامل ارتقای توان عملیاتی نیروی هوایی هستید و باید هرچه را که میدانید به دانشجویان آموزش دهید و فراموش نکنید که انضباط، ایمان، اخلاق و اگاهی چهار عنصر کلیدی محور در آموزش است که می تواند افق های روشنی را فراهم سازد و دانشجویان نیز باید بدانند امروز همان زمانی است که باید شخصیت سی سال خود را شکل دهند و سعی کنند در انتخاب دوستان خود دقت کنند و همواره مراقب رفتارهای خود به عنوان یک نیروی نظامی باشند.
وی اظهار کرد: ما دوبال داریم، یک بال علم و دانش و بال دیگر ایمان و تقواست، لذا ارتش جمهوری اسلامی ایران افسری میخواهد که این دوبال را داشته باشد، علم و دانش بسیار خوب است به شرط آنکه ایمان و تقوا قوی داشته باشیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروز دشمنان نظام با به کارگیری شیوه نوینی از جنگ های فرهنگی به دنبال بر هم زدن اعتقادات و تفکرات نسبت به نظام اسلامی هستند وهمین مورد می تواند فرهنگ خانواده هایمان را تحت تاثیر بگذارد لیکن تنها راه مقابله با این نوع تهدیدات، تقویت اعتقادات درونی است که می تواند تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کند.
امیر واحدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های فراوان امیر سرتیپ دوم رودباری فرمانده اسبق دانشگاه هوایی شهید ستاری امیر سرتیپ دوم خلبان مروی نام را بعنوان فرمانده جدید دانشگاه هوایی شهید ستاری منصوب کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده سابق و فرمانده جدید این دانشگاه گفت: امید است در دوره جدید شاهد تحولاتی اساسی تر در  دانشگاه باشیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار