۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹

پاداش آسیایی پرسپولیس پر!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس حساب ویژه‌ای روی پاداش مربوط به نائب قهرمانی خود در فصل گذشته لیگ قهرمانان باز کرده است، نامه‌نگاری‌های آنها با این کنفدراسیون در خصوص راهکاری برای عبور از تحریم بانکی...

پاداش آسیایی پرسپولیس پر!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس حساب ویژه‌ای روی پاداش مربوط به نائب قهرمانی خود در فصل گذشته لیگ قهرمانان باز کرده است، نامه‌نگاری‌های آنها با این کنفدراسیون در خصوص راهکاری برای عبور از تحریم بانکی و دریافت این مبلغ بی نتیجه مانده است.

در این رابطه امیر حسینی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس می‌گوید: نامه‌های خیلی زیادی (دقیقا ۳۱ نامه رد و بدل شده) ارسال شده است که متاسفانه اعلام شده با توجه به تشدید تحریم‌ها امکان آن وجود ندارد. ما حتی در سال‌های گذشته با حضور در مقر AFC و دریافت نقدی آن به صورت هر بار ۲۰۰هزار دلار این مساله را حل می‌کردیم اما اکنون گفته شده این مساله هم ممکن نیست.

وی ادامه داد: ما راهکارهایی در این زمینه در خصوص پرداخت به سفارت ایران در مالزی، پرداخت به فدراسیون و… هم اعلام کردیم که هیچ کدام از آنها مورد قبول واقع نشد و تشدید تحریم‌ها را مانع از این اتفاق دانسته‌اند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط