۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳

وقتی مدیرعامل استقلال را دولت تعیین می‌کند باید حرف گوش‌کن باشد/ چقدر بگوییم فوتبال از سیاست جداست/ امیدوارم این روزهای تلخ زودتر تمام شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین فرزامی، مدیر اسبق باشگاه استقلال و بازیکنان قدیمی این تیمدرباره شرایط به وجود آمده برای استقلال در رابطه با بدهی استراماچونی اظهار داشت: قطعاً مدیران باشگاه دوست ندارند تیمی را هدایت یا مدیری...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین فرزامی، مدیر اسبق باشگاه استقلال و بازیکنان قدیمی این تیمدرباره شرایط به وجود آمده برای استقلال در رابطه با بدهی استراماچونی اظهار داشت: قطعاً مدیران باشگاه دوست ندارند تیمی را هدایت یا مدیریت کنند که نتواند پیشرفت کند و سدی مقابل آن باشد. من در این باشگاه مدیریت کرده‌ام و می دانم هر مدیری دوست دارد مجموعه اش پیشرفت کند اما گاهی اوقات مسائلی وجود دارد که البته نمی توان در رابطه با آن به صراحت حرف زد.

وی افزود: بارها گفته‌ایم که ورزش سیاسی نیست و نباید سیاست را در ورزش دخالت داد اما بعضاً می‌بینیم که گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که نباید بیافتند. با این وجود من حس می کنم شرایط به گونه‌ای پیش رفت که استقلال در راه پرداخت بدهی استراماچونی نتوانست موفق عمل کند و این عدم موفقیت ظاهراً از عهده مدیران باشگاه استقلال خارج بود. جدا از بدهی سنگین باشگاه استقلال شرایط به گونه‌ای بود که کار را برای همه سخت کرد.

بازیکن قدیمی تیم استقلال در رابطه با پیشرفت کلی تیم خاطرنشان کرد: چندی قبل به اتفاق تعدادی از دوستان با بازیکنان استقلال صحبت کردم و به آنها گفتم که این باشگاه ۷۸ سال قدمت دارد. فکر می کنم از همان زمان به این سو روند نتیجه‌گیری استقلال بهتر شد. چون بازیکنان را بیش از پیش متوجه شدند که کجا فوتبال بازی می کنند اما در رابطه با نرفتن استقلال به آسیا شرایط تا حدی متفاوت است.

وقتی مدیرعامل استقلال را دولت تعیین می‌کند باید حرف گوش‌کن باشد/ چقدر بگوییم فوتبال از سیاست جداست/ امیدوارم این روزهای تلخ زودتر تمام شوند

فرزامی در این باره که فتح‌الله‌زاده در این باره چه کار می توانست انجام بدهد که انجام نداده توضیح داد: به نظرم فتح‌الله‌زاده تا حدی خودش را از این موضوع کنار کشید. وقتی او قبل از حضور در باشگاه استقلال از اسپانسرهای گردن کلفت حرف می زد حتماً پشتوانه‌ای داشته اما به‌هرحال فتح‌الله‌زاده مدیر دولتی است. او که خودش مدیرعامل استقلال نشده، او را مدیر استقلال کرده اند، بنابراین باید حرف آنهایی که او را به این سمت رساندند را گوش کند.

عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: زمانی می توان از مدیران باشگاه ها توقع صددرصد داشت که آنها توسط مردم یا بخش خصوصی انتخاب شده باشند، ولی مدیرانی که دولت تعیین می کند یا وزارت ورزش آنها را در راس باشگاه قرار می دهد شرایط شان متفاوت است و باید کاری را انجام بدهند که از آنها خواسته شده است. حالا شاید این کارها گاهی برخلاف میل هواداران و یا حتی بازیکنان و مربیان تیم باشد.

وی در پایان افزود: خوشبختانه استقلال تا اینجا نتایج خوبی گرفته و قطعاً با این شرایط خوب و یک مساوی یا شکستِ تیم سپاهان، می تواند به قهرمانی دوباره در لیگ برتر دست پیدا کند. این اتفاق کمی نیست ولی قهرمانی بدون حضور در آسیا خستگی را به تن بازیکنان استقلال باقی می گذارد. امیدوارم این روزهای تلخ برای فوتبال ما زودتر تمام شود تا تیم‌ها پس از قهرمانی بتوانند در آسیا فوتبال بازی کنند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

hbib

۱۳ فروردین ۱۴۰۲


سلام بر شما که مشکلات را آن طور که هست میببنبد متاسفانه آنهایی که در دوران بازیگریشان مثل آقای نوری مسایل را به صورت مجازی برای طرفداران میبیند تا چنین افرادی هستند هیچگاه مشکلات ریشه ای حل نمیشود اتهام زدن به این مسیول ویا تیم خاصی فرار رو به جلو میباشد تا مشکلات اصلی عیان نشود.مدیری که وعده جذب مسی را میدهد حتی نمیتواند یک بدهکاری را پرداخت کند که امروز سرافکنده کشورهای حاشیه نباشیم.اگر مدیران مثل نوجوان16سال احساسی صحبت نکنند وبیشتر به مشکلات برسند.هر روز نگویند مدیر قبلی آن وقت میتوان امیدوار به حل مشکلات شد

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار