۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

وقتی مدیرعامل استقلال این باشد وای به حال بقیه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مرتضی فنونی زاده مدافع با سابقه پرسپولیس ، درباره اتفاقات حاشیه‌ای در جلسه پیشکسوتان استقلال با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی و رفتار مدیرعامل استقلالی‌ها مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید: نشس...

وقتی مدیرعامل استقلال این باشد وای به حال بقیه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مرتضی فنونی زاده مدافع با سابقه پرسپولیس ، درباره اتفاقات حاشیه‌ای در جلسه پیشکسوتان استقلال با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی و رفتار مدیرعامل استقلالی‌ها مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

نشست هم اندیشی برای خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس چطور بود؟

جلسه خوبی بود. اما مادامی‌که زیرساخت‌ها درست نشود این واگذاری امکان‌پذیر نیست. آنها می‌گفتند ۴۹ درصد سهام برای پیشکسوتان و هواداران باشد و ۵۱ درصد برای آنها که ما قبول نکردیم. درستش این است که ۵۱ درصد برای ما باشد.

در نهایت چه شد؟

ما گفتیم باشگاه یک زمین درست حسابی ندارد در این شرایط چطور می‌خواهد واگذار شود؟ آقای قربان زاده (مسئول سازمان خصوصی‌سازی) هم گفت که قول داده این کار را به زودی عملی کند ولی اگر تا ۱۵ اسفند این کار اتفاق نیافتد استعفا می‌دهد و می‌رود. علی آقا پروین هم حرف خوبی زد و گفت: «این کار درست بشو نیست، به جای پانزدهم همین امروز برو!».(خنده)

شنیدید مدیرعامل باشگاه استقلال چه رفتاری با یک خبرنگار انجام داد؟

بله! فیلمش را در فضای مجازی دیدم. واقعا باعث تاسف است کسی که سرباز این نظام بوده چنین رفتاری را انجام بدهد. من خودم آقای آجورلو را دوست دارم. او زمانی مدیر باشگاه پاس بود ولی وقتی چنین برخورد فوق العاده زشتی با یک خانم محترم انجام می‌دهد مشخص می‌کند اصلا در این حد و حدود نیست. او باید بداند کوچکترین کارهایش از طرف رسانه‌ها زیر ذره‌بین است، این که از ۱۰ کیلومتری هم توی ذوق می‌زد.

فکر می‌کردید که این رفتار را از چنین فردی ببینید؟

آقای آجرلو از من بزرگتر است و به هر حال از شخصیت او چنین رفتاری غیر قابل باور بود. میکروفنی که در دست خبرنگار است بخشی از وجود اوست. مثل خودکاری که الان دست شماست. اگر کسی بیاید یک مرتبه خودکار را از دست شما بکشد هیچ فرقی با این ندارد که یک سیلی به گوش شما زده باشد. وقتی او را در آن حالت دیدم افسوس خوردم! کاش امروز در این جلسه بودید تا برخورد آقایان پروین و درویش را با خبرنگاران می‌دیدید.

خیلی از رسانه‌ها با لوگوی آبی رنگ روی میکروفن‌هایشان فعالیت می‌کنند. تا به حال دیده بودید یک پرسپولیسی نسبت به رنگ لوگوی آبی میکروفون خبرنگاری چنین رفتاری داشته باشد؟

هرگز ندیده بودم! اصلاً چنین رفتاری به هیچ وجه قابل توجیه نیست. یک خاطره بگویم؛ روزی یکی از بچه‌های تیم (پرسپولیس) در تمرین، ساق آبی رنگ زیر جورابش گذاشته بود. وقتی علی آقا پروین متوجه شد گفت به احترام هواداران، ساق آبی یا لباسی که رنگش آبی باشد نپوشید چون طرفداران تیم ناراحت می‌شوند. این حرف برای درون تمرین و داخل تیم خودمان بود. ولی میکروفن یک خبرنگار همان اسلحه اش است. شما چطور می‌توانید اسلحه یک خبرنگار را از دستش بکشید؟ اگر این رفتار را کنید دیگر کسی طرفتان نمی‌آید تا با شما حرف بزند.

برداشت کلی شما از این ماجرا چیست؟

کاملا مشخص شد بی دلیل نیست که طرفداران پرسپولیس چهل میلیون نفر هستند و استقلالی‌ها ۲۰ میلیون! بی دلیل نیست که قیمت پرسپولیس از استقلال بیشتر است! وقتی مدیرعاملشان چنین رفتاری می‌کند وای به حال بقیه استقلالی‌ها.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار