۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

وعده مهم مهم دولت به مردم،تورم را کنترل می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،وعده مهم مهم دولت به مردم،تورم را کنترل می کنیم.  در ادامه دیدارهای رییس سازمان با مراجع عظام تقلید امروز سید مسعود میرکاظمی با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد. آیت الله جوا...

وعده مهم مهم دولت به مردم،تورم را کنترل می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،وعده مهم مهم دولت به مردم،تورم را کنترل می کنیم.  در ادامه دیدارهای رییس سازمان با مراجع عظام تقلید امروز سید مسعود میرکاظمی با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار با بیان اینکه از تلاش های دولت برای حل مشکلات مردم حمایت می کند،گفت:تورم و گرانی یکی از مشکلاتی است که دولت باید برای آن برنامه علمی ‌ منطقی داشته باشد.

وعده مهم دولت برای مردم/ تورم کنترل خواهد شد؟

ایشان با اشاره به ظرفیت ها خدادادی کشور و وجود مردمی نجیب، افزود: با وجود ظرفیت های و امکانات کشور سزاوار نیست مردم برای تامین معیشت خود در مضیقه باشند.

آیت الله جوادی آملی بر بکارگیری انسان ها درستکار و متخصص در مناسب دولتی تاکید و تصریح کرد: وجود مفاسد اقتصادی به اعتماد مردم و نظام آسیب وارد می کند.

ایشان در پایان با بیام اینکه به بهبود شرایطی حل مشکلات مردم توسط دولت امیدوار است،گفت:دولت باید در حل مشکلات مردم مصمم و قوی باشد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار