۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

وعده عجیب باشگاه استقلال به یزدانی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سیاوش یزدانی از امروز رسما به عضویت تیم ملوان در آمد و حداقل تا فصل بعد (به شرط قبولی در آزمون دکتری) در این تیم بازی خواهد کرد اما یک وعده بسیار عجیب از سوی مدیران باشگاه استقلال به یزدانی داده شد...

سیاوش یزدانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سیاوش یزدانی از امروز رسما به عضویت تیم ملوان در آمد و حداقل تا فصل بعد (به شرط قبولی در آزمون دکتری) در این تیم بازی خواهد کرد اما یک وعده بسیار عجیب از سوی مدیران باشگاه استقلال به یزدانی داده شد تا کمی از شدت عصبانیت و ناراحتی این بازیکن کاسته شود! مدیران باشگاه استقلال به یزدانی وعده داده‌اند که یکم اردیبهشت او را به صورت قرضی از ملوان به استقلال خواهند برد.

این وعده عجیب درحالیست که طبق قوانین تیم های نظامی نمیتوانند سربازشان را قرضی به تیم نظامی دیگری بدهند چه برسد به آن که به تیم غیر نظامی بفرستند. همچنین یزدانی اکنون بازیکن ملوان است و طبق قوانین فوتبالی تنها درصورتی میتواند به استقلال بیاید که پنجره نقل و انتقالاتی باز باشد.بنظر میرسد مدیران غیرفوتبالی آبی پوشان قوانین فوتبال را نمیدانند و این وعده ها قطعا همانند وعده تعویق سربازی بازیکنان غیرقابل اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط