۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

وعده به برزیلی‌های ایران: فردا سورپرایز می‌شوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،وعده به برزیلی‌های ایران: فردا سورپرایز می‌شوید. ادسون تاوارس در نشست خبری پیش از بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و گل‌گهر سیرجان، گفت: «حدس می‌زنم بازی فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های صن...

وعده به برزیلی‌های ایران: فردا سورپرایز می‌شوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،وعده به برزیلی‌های ایران: فردا سورپرایز می‌شوید. ادسون تاوارس در نشست خبری پیش از بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و گل‌گهر سیرجان، گفت: «حدس می‌زنم بازی فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های صنعت نفت در دوران فعالیت من در این تیم باشد، زیرا گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و آقای قلعه‌نویی دو سال است که در این تیم حضور دارد و تغییرات زیادی در بازیکنان نداشته‌اند.

او با اشاره به وضعیت تیم نفت آبادان، گفت: «هر وقت تیمی در انتهای جدول و شرایط سختی قرار دارد، هر بازی برای آن سخت و بسیار پیچیده خواهد بود. به هر حال امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و نتیجه مثبتی کسب کنیم.»

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: «بیشتر بازیکنان ما باتجربه هستند و این تجربه را دارند که در تیم‌های بزرگ بازی کرده باشند و به همین دلیل، شرایطی که در آن قرار داریم را بسیار درک می‌کنند. در واقع ما از نظر روحی روانی بیشتر با بازیکنان جوانمان صحبت می‌کنیم تا با بازیکنان باتجربه‌مان. البته من خیلی هم عادت ندارم که با بازیکنی به‌صورت شخصی صحبت کنم و بیشتر به عنوان یک تیم با بازیکنانم صحبت می‌کنم و در واقع بحث انگیزشی را در قالب تیم انجام می‌دهم.»

وی درباره جذب یک بازیکن خارجی گفت: «مارکو بازیکن اهل کرواسی قرار بود امروز به آبادان بیاید که فکر می‌کنم رسیده است و باید یکی-دو روز استراحت کند، اما مشکلی که در اینجا وجود دارد بحث کارهای اداری مربوطه است که یک بازیکن باید طی کند تا بتواند آماده بازی شود و این زمان زیادی می‌برد. پیش از این هم یک بازیکن اهل اروگوئه جذب کردیم که ۱۵ روز است در آبادان به سر می‌برد، اما از نظر اداری آماده بازی نیست. درحالی‌که باشگاه به بازیکن پول قرارداد او را می‌دهد و فدراسیون باید نگران این قضیه باشد و به این موضوع توجه ویژه کند تا کارهای اداری برای بازی کردن یک بازیکن زودتر انجام شود.»

تاوارس در پایان گفت: «مصدوم نداریم، اما منتظر سورپرایز ما باشید.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار