۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹

وضعیت پیشرفت مترو تهران از زبان استاندار تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محسن منصوری از توجه استانداری و مجموعه دولت به ارتقا ناوگان حمل و نقل بین شهری و ریلی در استان تهران خبر داد و در تشریح میزان پیشرفت حمل و نقل ریلی در سطح شهرستان‌های این استان افزود: مترو پردیس د...

وضعیت پیشرفت مترو تهران از زبان استاندار تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محسن منصوری از توجه استانداری و مجموعه دولت به ارتقا ناوگان حمل و نقل بین شهری و ریلی در استان تهران خبر داد و در تشریح میزان پیشرفت حمل و نقل ریلی در سطح شهرستان‌های این استان افزود: مترو پردیس در حال حاضر به ۲۰ هزار تومان منابع مالی نیاز دارد، که به موازات انجام عملیات حفاری در پردیس در حال پیگیری برای تأمین منابع است.

استاندار تهران از تأمین منابع مالی برای تکمیل مترو اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان از محل تهاتر خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از طریق مدیریت استانی تأمین شد.

نماینده عالی دولت در استان تهران همچنین گفت: مترو شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا نیز به ۴۵۰ الی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، که بخشی از آن در اعتبارات سفر ریاست جمهوری پیش بینی شده است و بخش دیگر نیز اواخر اسفند سال گذشته به حساب راه آهن واریز شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط