۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

وضعیت نگران کننده مصدومان تیم ملی برای بازی با آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،وضعیت نگران کننده مصدومان تیم ملی برای بازی با آمریکا. در حالی که تیم ملی ایران در پایان بازی نخست خود در جام جهانی مقابل انگلیس علیرضا بیرانوند را به عنوان مصدوم داشت، دو ملی پوش د...

لیست نهائی تیم ملی ایران مشخص شد / تیم ملی عازم ترکیه می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،وضعیت نگران کننده مصدومان تیم ملی برای بازی با آمریکا. در حالی که تیم ملی ایران در پایان بازی نخست خود در جام جهانی مقابل انگلیس علیرضا بیرانوند را به عنوان مصدوم داشت، دو ملی پوش دیگر در دیدار دوم برابر ولز مصدوم شدند.

وضعیت نگران کننده مصدومان تیم ملی برای بازی با آمریکا

تیم ملی ایران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز جمعه به مصاف تیم ولز رفت و سردار آزمون در همان نیمه نخست دچار آسیب دیدگی شد. آزمون البته در زمین باقی ماند و در نیمه دوم هم باوجود احساس درد به بازی ادامه داد. در نهایت کارلوس کی‌روش در دقیقه ۶۸ کریم انصاریفرد را به جای آزمون به زمین فرستاد.

تیم ملی

تیم ملی

دیگر مصدوم ایران در این مسابقه، احمد نورالهی بود. این هافبک که از ابتدا در ترکیب تیم ملی حضور داشت، در دقیقه ۷۸ جای خود را به روزبه چشمی داد و با آسیب دیدگی زمین را ترک کرد.

سعید عزت اللهی دیگر هافبک ایران هم در دقیقه ۸۲ به دلیل مصدومیت پا نتوانست به بازی ادامه بدهد و علی کریمی به جای او راهی زمین شد. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار