۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

وضعیت آب و هوا در سوم خرداد/ اُفت کیفیت هوا و کاهش دید اُفقی در مرکز کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و بخش‌هایی از گیلان، مازندران و چهارشنبه علاوه بر نواحی ذکر شده ...

وضعیت آب و هوا در سوم خرداد/ اُفت کیفیت هوا و کاهش دید اُفقی در مرکز کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و بخش‌هایی از گیلان، مازندران و چهارشنبه علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش‌هایی از گلستان و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط پنجشنبه با شدت کمتر در اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی انتظار می‌رود.

جمعه در بخش‌هایی از ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

شنبه مجدد در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز در نواحی شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل غربی خزر و به تدریج در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

امروز خلیج فارس و طی روز‌های چهارشنبه تا شنبه نواحی مرکزی و شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود. همچنین طی سه روز آینده دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار