۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵

وزیر کشور در جلسه کمیسیون شورا‌ها به سوالات نمایندگان پاسخ داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون، وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور یافت. وی بیان کرد: محمدرضا صباغی...

رتبه بندی فرهنگیان | استیضاح وزیر آموزش و پرورش در دستور کار مجلس / تاخیر در اجرای رتبه بندی مساوی برخورد قانونی با دولت و وزیر / قاطعیت مجلس در اجرای رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون، وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

وی بیان کرد: محمدرضا صباغیان یکی از نمایندگان سوال کننده بود که مهلت یک ماهه به وزیر کشور جهت پاسخ به سوالاتش داد و رسیدگی به سوالات وی به یک ماه بعد موکول شد.

نجابت ادامه داد: همچنین سلمان ذاکر دو سوال مطرح کرد که یک مورد در خصوص مدیریت پسماند شهرداری‌ها و سوال دیگر در خصوص توزیع ناوگان حمل و نقل شهری در نقاط مختلف کشور بود که مقرر شد در اسرع وقت وی جلسه‌ای با معاون عمرانی وزیر کشور برگزار کند و سپس نظر خود را در خصوص قانع شدن یا نشدن از پاسخ‌ها اعلام کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در ادامه جلسه نیز معاون بنیاد مسکن حضور یافت و گزارش کاری از برنامه‌ها و اقدامات خود در این مدت ارائه کرد.

وی متذکر شد: در این جلسه موضوع رسیدگی به طرح‌های هادی روستا‌ها مطرح و در نهایت مقرر شد تا در جلسه بعدی با حضور دستگاه‌های چهارگانه امور اراضی، محیط زیست، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی این بحث به طور دقیق‌تر دنبال شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار