۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

وزیر ورزش: دشمن طراحی پیچیده‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت/ اوج آشوب در این عرصه بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وزیر ورزش: دشمن طراحی پیچیده‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت/ اوج آشوب در این عرصه بود. در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بررسی سوال مجتبی یوسفی نماینده اهواز و تعدادی دیگر از نمایندگان از سیدحمید سجادی وزی...

وزیر ورزش: دشمن طراحی پیچیده‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت/ اوج آشوب در این عرصه بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وزیر ورزش: دشمن طراحی پیچیده‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت/ اوج آشوب در این عرصه بود. در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بررسی سوال مجتبی یوسفی نماینده اهواز و تعدادی دیگر از نمایندگان از سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس که به وضعیت ورزش حرفه ای بخصوص فوتبال اختصاص داشت، گفت: از آنجا که سوال مطروحه بیشتر از رشته فوتبال می‌باشد لذا جای دارد تا توضیحات خود را از آخرین رویداد این رشته های پرطرفدار یعنی جام جهانی ۲۰۲۲ و شرایط این رویداد آغاز کنم.

وزیر ورزش تصریح کرد: اوج آشوب در این عرصه بود و دشمنان قسم خورده انقلاب تمام نرم‌افزار و سخت افزار خود را در جنگ نرم و نیمه سخت به کار گرفتند تا از جامعه با شرف و غیور ورزش و ورزشکاران به نفع جبهه باطل سوء استفاده نمایند و در این نبرد ترکیبی و شناختی به خیال واهی پیروز میدان گردند.

سجادی اضافه کرد: نقطه عطف و تلاقی نظام استکبار در جام‌جهانی متمرکز شد و پیاده‌نظام خود را از منافقین ، سلطنت طلب ها و تجزیه طلبان به کشور قطر فرا خواند و برای شکست نظام اسلامی در مستطیل سبز و سکوی هواداری و حتی خارج از ورزشگاه ها طراحی پیچیده را برنامه‌ریزی کرده بودند.

وزیر ورزش با بیان اینکه خواب های خیالی و نقشه‌های شوم دشمنان با تلاش ارزنده و جهاد ارزشمند فرزندان غیور این سرزمین ناکام ماند، گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی حین انجام مسابقه، از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون تا توطئه هدفمند برای جنجال آفرینی در سکوها برای متوقف کردن بازی، از اعزام صدها نفر از منافقین با هواپیمای اختصاصی به قطر تا ساخت شعارها ، نمادها و ابزارهای ساختارشکنانه و فراگیر برای انزوای جمهوری اسلامی از نقشه هایی بود که در این دوره ناکام ماند.

سجادی تاکید کرد: با وجود اینکه تمام سلطه گران از شیطان بزرگ و روباه پیر و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی با طراحی موزاییکی چند لایه ای در پی فتنه ای جهانی بودند، با اخلاص و ایمان توأم با تدبیر و مدیریت همکاران در مجلس شورای اسلامی در وزارتخانه های خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت ورزش و جوانان و اگر چه در زمینه فنی نتیجه دلخواه حاصل نشد، اما در میدان جوانمردی و روحیه پهلوانی و نمایانگر هویت ایرانی اسلامی در جهان بار دیگر هیمنه دشمنان به خاک ذلت کشیده شد و نظام اسلامی با پیروزی و سرافرازی این مرحله را سپری کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار