۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

وریا با آسیب دیدگی شدید بازی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال فردا و در دیداری حساس و تماشایی به مصاف گل گهر می رود. دیدار دوباره فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی پس از تقابل های فصل گذشته این دو نفر، مجددا جذاب خواهد بود ولی مشکلی که فرهاد با آن دست به ...

نقل و انتقالات استقلال با دستور آجورلو متوقف شد / پدیده جنجالی آبی پوشان ماندنی شد! / خدافظی این ستاره یاغی با پرسولیس قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال فردا و در دیداری حساس و تماشایی به مصاف گل گهر می رود. دیدار دوباره فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی پس از تقابل های فصل گذشته این دو نفر، مجددا جذاب خواهد بود ولی مشکلی که فرهاد با آن دست به گریبان است، آسیب دیدگی عناصر سمت راست تیمش است.

وریا غفوری در بازی با پدیده در نیمه اول به میدان رفت و بین دو نیمه تعویض شد و جایش را به محمد دانشگر داد. از آنجایی که سیداحمد موسوی دیگر بازیکن سمت راست آبی ها به دلیل آسیب دیدگی غایب بود، مجیدی به ناچار از دانشگر در سمت راست خط دفاعی تیمش استفاده کرد.

اما مرور تصاویر آغاز بازی استقلال و پدیده نشان می دهد که وریا غفوری از همان دقایق ابتدایی دچار مصدومیت بوده است. کاپیتان آبی ها هنگام گرفتن عکس تیمی با دست چپ زانویش را فشار می دهد و حالت صورت او نشان از دردی در پای غفوری دارد.

به هر حال وریا با وجود اینکه در پایش احساس درد می کرد و اینکه جانشین او نیز مصدوم بود، ۴۵ دقیقه در زمین حضور داشت و به دلیل تشدید همین آسیب دیدگی در بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت.


حالا و در آستانه دیدار با گل گهر وضعیت غفوری و موسوی نامشخص است و گفته می شود آنها با تلاش پزشکان به بازی فردا می رسند ولی این دو نفر همچنان دچار آسیب دیدگی جزئی هستند و به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده اند.

مطالب مرتبط