۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

ورود کمیته انضباطی به حواشی لیدرهای نفت MIS

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،ورود کمیته انضباطی به حواشی لیدرهای نفت MIS. نفت مسجدسلیمان در شرایطی مسابقه اخیرش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی را با شکست پشت سر گذاشت که لیدرهای این تیم حواشی زیادی ازجمله ورود ...

انتقال شبانه هافبک ملی پوش به پرسپولیس/ چهارمین خرید سرخ ها قرارداد بست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،ورود کمیته انضباطی به حواشی لیدرهای نفت MIS. نفت مسجدسلیمان در شرایطی مسابقه اخیرش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی را با شکست پشت سر گذاشت که لیدرهای این تیم حواشی زیادی ازجمله ورود به رختکن تیم و پیشنهاد درگیری با ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌ها داشتند!

اتفاقات عجیبی که لیدرهای نفت مسجدسلیمان در این دیدار داشتند و پس از پایان بازی هم وارد رختکن شده و بنابر گفته بازیکنان، نسبت به تهدید آنها نیز اقدام کردند، موجب ورود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این قضیه شده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست رسیدگی به تخلفات صورت‌گرفته از سوی تیم نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال تهران خبر داد.

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «با توجه به تخلفات صورت‌گرفته از سوی تعدادی از لیدرهای منتسب به تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار مقابل استقلال تهران، مقرر شد تا جلسه‌ای در روز ۲۸ بهمن‌ماه تشکیل و نماینده رسمی باشگاه نفت مسجدسلیمان حضور یابد و عدم حضور در جلسه فوق مانع از رسیدگی نخواهد بود.» اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار