۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

ورود به اردوی مس کرمان بدون لبخند ممنوع!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳ ،ورود به اردوی مس کرمان بدون لبخند ممنوع!. مس کرمان در این فصل دوباره به لیگ برتر بازگشت اما نقل و انتقالات تابستانی نه چندان موفق و چشمگیر این تیم و همچنین عادت نداشتن به جو لیگ بر...

ورود به اردوی مس کرمان بدون لبخند ممنوع!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳ ،ورود به اردوی مس کرمان بدون لبخند ممنوع!. مس کرمان در این فصل دوباره به لیگ برتر بازگشت اما نقل و انتقالات تابستانی نه چندان موفق و چشمگیر این تیم و همچنین عادت نداشتن به جو لیگ برتر سبب شد مس نتایج خوبی کسب نکند و از آنها به عنوان یکی از گزینه‌های سقوط نام‌برده شود.

با این حال حسینخانی و مس کرمان اصلا دوست ندارند به لیگ یک برگردند چرا که تلاش‌های زیادی برای حضور مجدد در لیگ برتر داشته‌اند. این تیم در حال حاضر با ۱۴ امتیاز چهاردهم است و به هفته‌های باقی‌مانده امید بسیاری دارد.

مس کرمان این روزها با چهره های جدید خود برای بازی برابر استقلال تهران آماده می شود. بازیکنان جدید این تیم مثل کالی تروئبا، ران تونگیک، معین عباسیان، فرزاد جعفری، مهیار زحمتکش، علی خلیلی و امیر طاهری فرد در کنار سایر نفرات کاملا به هفته های پیش رو امیدوار هستند که عملیات فرار به سکوهای امن جدول را به خوبی اجرا کنند.

مس در این هفته در کرمان میزبان استقلال تهران است و شاگردان حسینخانی به خوبی می‌دانند گرفتن امتیاز از این تیم می‌تواند ضمن کمک به آن ها در جدول، از نظر روحی و انگیزشی نیز به آن‌ها توانی مضاعف دهد.

فرزاد حسینخانی تیم خود را پر روحیه و سرحال آماده این بازی می کند تا نشان دهد روند نیم فصل دوم برای مس کرمان متفاوت خواهد بود. ژست‌های خندان و روحیه بالای اعضای این تیم بزرگترین حربه آنها برای امتیاز گرفتن از استقلال است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار