۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

واکنش ژاوی به حمله منتقدان به گاوی+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،واکنش ژاوی به حمله منتقدان به گاوی+جزئیات.  بارسلونا فردا شب در نوکمپ و از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری میزبان رئال سوسیداد است. این یک تک بازی است و تکلیف تیم صعودکننده در نوکمپ ...

واکنش ژاوی به حمله منتقدان به گاوی+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،واکنش ژاوی به حمله منتقدان به گاوی+جزئیات.  بارسلونا فردا شب در نوکمپ و از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری میزبان رئال سوسیداد است. این یک تک بازی است و تکلیف تیم صعودکننده در نوکمپ مشخص خواهد شد. بارسا اخیرا در فینال سوپرجام، رئال را با ارائه یک بازی درخشان شکست داد ولی یکشنبه شب برابر ختافه در لالیگا نمایشی متوسط داشت و به زحمت ۱-۰ پیروز شد.

ژاوی در نشست خبری امروز خود و در مورد بازی با سوسیداد گفت:«بازی کلیدی و تعیین‌کننده‌ای است و خوشحالم مقابل هواداران‌مان بازی داریم. امیدوارم استقبال هواداران مثل بازی قبلی باشد و بیش از ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه باشند. سوسیداد تیم فوق العاده خوب چه در دفاع و چه در حمله است و در لالیگا رتبه سوم را دارد. انتظار یک بازی تماشایی و جذاب را دارم.»

ژاوی در مورد انتخاب بین مارک آندره تراشتگن و اینیاکی پنیا برای بازی فردا گفت:«دروازه بان اول ما فردا مشخص خواهد شد و من هنوز تصمیم نگرفته ام.»

خیل مانسانو، داور بازی:«انتخاب او به عنوان داور، روی کیفیت بازی ما تاثیری نخواهد گذاشت. هیچ مشکلی با مانسانو نداریم و اتفاقات بازی با اوساسونا و اخراج لواندوفسکی توسط او نیز فراموش شده است. فردا قطعا لواندوفسکی هم مشکلی با این داور نخواهد داشت. ما به خوبی قادر به کنترل این قضیه هستیم.»

نوسان در بازی بارسلونا:«بله، در فینال سوپرجام برابر رئال عالی بودیم ولی برابر ختافه خوب کار نکردیم. البته نباید از یک تیم انتظار داشت همیشه در بهترین فرم بازی کند. همه چیز به شرایط تیم قبل از بازی بستگی دارد. برابر ختافه خوب نبودیم ولی بردیم و این بسیار مهم است. تیم یاد گرفته در روز بدش نیز برنده شود.»

ناتوانی در خرید بازیکن:«قبلا هم گفته ام که انتظار ندارم بتوانیم کار خاصی انجام دهیم. احتمال خرید بازیکن را به طور کامل رد نمی کنم ولی باید بگویم که از همین تیم فعلی رضایت دارم و خیالم آسوده است.»

اخراج شدن لواندوفسکی توسط مانسانو و احتمال تاثیر منفی آن اتفاق روی ستاره لهستانی در بازی فردا:«به لوا گفته ام که به داور کاری نداشته باشد و مطمئنم فردا از این بابت مشکلی نخواهیم داشت. ما نمی توانیم روی داوری کنترل داشته باشیم ولی روی شرایط فنی و روحی خودمان می توانیم. در فرم خوبی قرار داریم و توجهی به مسائل داوری نداریم.»

برخی رسانه های اسپانیایی معتقدند گاوی مثل کاسمیرو مورد حمایت داوران قرار دارد و به او زیاد کارت نمی دهند. ژاوی در این رابطه گفت:«طرح این ادعا واقعا احمقانه است. در زمین یک داور داریم و او تصمیم می گیرد. گاوی مظهر شور و شهامت است. بارها او را در زمین می زنند و بسیار کم داوران به نشانه خطا سوت می زنند. چطور وقتی گاوی در  تیم ملی بازی می کند، از نظر رسانه ها یک بازیکن فوق العاده است ولی در بارسا بازیکنی مورد حمایت داوران خطاب می شود؟ به گاوی گفته ام متوقف نشو چون حد و مرز نداری. اینکه به انتقادات کاری نداشته باشد و بازی خودش را در زمین انجام دهد. گاوی باید خیالش آسوده باشد.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار