۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

واکنش پادوانی به بسته شدن پرونده اش با استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از وقایع روز، ساعاتی قبل باشگاه استقلال از پرداخت طلب استراماچونی و نشستن پول به حساب وی خبر داد که در متن آن آمده است: «مطالبات لئوندرو پادوانی مدافع سابق استقلال به حساب او نشست. باشگاه...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از وقایع روز، ساعاتی قبل باشگاه استقلال از پرداخت طلب استراماچونی و نشستن پول به حساب وی خبر داد که در متن آن آمده است: «مطالبات لئوندرو پادوانی مدافع سابق استقلال به حساب او نشست. باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش طلب این بازیکن را پرداخت کرده بود، اما به دلیل تحریم‌ها و مشکلات انتقال پول در شبکه بانکی، مطالبات پاددوانی امروز به حساب او نشست».

در اینکه باشگاه استقلال قصد دارد در مقطع فعلی مشکل و بدهی بازیکن خود را حل کند شکی نیست، اما  تجربه نشان داده گاهی اوقات امکان بروز مشکل در انتقال مبالغ مالی خارج از کشور وجود دارد. این دغدغه حتی در مطلب منتشرشده توسط باشگاه استقلال هم دیده می‌شود.

در همین رابطه لئاندرو پادوانی در مورد دریافت مطالباتش از استقلال، به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هنوز پولی دریافت نکردم و منتظر بانک هستم تا این موضوع را به من اعلام کند.

وی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند با پیروزی در دربی، قهرمان جام حذفی شود، عنوان کرد: دربی همیشه خیلی سخت است. امیدوارم که بازی زیبایی باشد، دو تیم به هم احترام بگذارند و تیمی که شایسته است، برنده شود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار