۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷

واکنش هواداران پرسپولیس به استعفای یحیی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبر استعفای یحیی گل محمدی آب سردی بود بر پیکره هواداران پرسپولیس. آن ها که به شدت سرمربی جوان تیمشان را دوست دارند و تحت هیچ شرایطی با جدایی او کنار نخواهند آمد، از آخرین ساعات شب قبل در فضای مجازی...

واکنش هواداران پرسپولیس به استعفای یحیی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبر استعفای یحیی گل محمدی آب سردی بود بر پیکره هواداران پرسپولیس. آن ها که به شدت سرمربی جوان تیمشان را دوست دارند و تحت هیچ شرایطی با جدایی او کنار نخواهند آمد، از آخرین ساعات شب قبل در فضای مجازی شایعه عجیبی را مطرح کردند. شایعه ای مبنی براین که یکی از ماموریت های رضا درویش در پرسپولیس رساندن شرایط به گونه ای است که یحیی گل محمدی خودش استعفا کند و برود.

عجیب این که تنها چند ساعت بعد از این گمانه زنی ها یحیی گل محمدی استعفای خود را به شکل کتبی به باشگاه پرسپولیس تقدیم کرد. اما نکته جالب در این خصوص واکنش هواداران پرسپولیس بود. هواداران پرسپولیس در فضای مجازی غوغایی از هشتگ های حمایتی را به راه انداختند و سعی دارند با ترند کردن #یحیی_تنها_نیست و #یحیی_را_ برگردانید به نوعی ناراحتی خود از رضا درویش و از آن مهم تر از وزیر ورزش را اعلام کنند.

آنها معتقدند مقصر اصلی این اتفاقات حمید سجادی است که با انتخاب های خود در مدیریت باشگاه، یحیی گل محمدی را وادار به استعفا کرد.

پرسپولیسی ها در فضای مجازی با یکدیگر قول و قرار گذاشتند اعتراض خود به مدیریت و وزارت ورزش را علنی کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار