۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

واکنش هافبک محبوب فولاد به پیروزی سرخ پوشان اهوازی در مقابل صدر نشین لیگ برتر خلیج فارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش هافبک محبوب فولاد به پیروزی سرخ پوشان اهوازی در مقابل صدر نشین لیگ برتر خلیج فارس. سینا مریدی هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس، در واکنش به سؤالی دربا...

اخبار فوری و بد برای پرسپولیس / باردیگر جواد نکونام ستاره محبوب یحیی رو از پرسپولیس قاپید+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش هافبک محبوب فولاد به پیروزی سرخ پوشان اهوازی در مقابل صدر نشین لیگ برتر خلیج فارس. سینا مریدی هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس، در واکنش به سؤالی درباره این‌که در بدو بازگشت او به اردوی قرمزپوشان اهوازی، آن‌ها موفق به کسب سه امتیاز مهم شدند، گفت: «بازی سختی بود. بازی بزرگی بود. پرسپولیس صدرنشین جدول است.

مریدی: امیدوارم آقا جواد را روسفید کنم

خدا را شکر که بازی بزرگی را برنده شدیم و سه امتیاز را گرفتیم. جای هواداران خالی بود و از همین‌جا سه امتیاز را به آن‌ها تقدیم می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی کنارمان باشند و ما را حمایت کنند.»
او ادامه داد: «یک تشکر ویژه هم باید از کادر فنی و به‌ویژه آقا جواد داشته باشم که لطف داشتند و کمک کردند که من نیم‌فصل به خانه خودم برگردم. امیدوارم در ادامه فصل بتوانم آن‌ها را روسفید کنم.»
مریدی بازیکن نیم‌فصل اول نفت آبادان، درباره شرایط فولاد در ادامه فصل اضافه کرد: «با تغییراتی که نیم‌فصل داشتیم و بازیکنانی که در نیم‌فصل اضافه شده‌اند و یکی از آن‌ها خودم هستم، هدف‌های بزرگی داریم. امیدوارم بتوانیم هرچه جلوتر می‌رویم، به آن‌ها نزدیک‌تر بشویم و در آخر فصل شاهد اتفاق خوبی برای باشگاه باشیم.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار