۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

واکنش مهدی طارمی به وقایع اخیر پس از پاسخ تند سرپرست تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی طارمی یکی از بازیکنانی بود که به نحوه آماده سازی تیم ملی در اردوی کیش ایراد گرفت. او هم همانند کریم انصاری‌فرد معتقد بود تیم ملی باید در کیش بازی دوستانه انجام می‌داد و سپس به منامه می‌رفت. ا...

واکنش مهدی طارمی به وقایع اخیر پس از پاسخ تند سرپرست تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی طارمی یکی از بازیکنانی بود که به نحوه آماده سازی تیم ملی در اردوی کیش ایراد گرفت. او هم همانند کریم انصاری‌فرد معتقد بود تیم ملی باید در کیش بازی دوستانه انجام می‌داد و سپس به منامه می‌رفت.

این انتقادها با پاسخ سرپرست تیم ملی روبه‌رو شد. مجتبی خورشیدی در واکنش به این انتقادات گفت: سرمربی تیم ملی صلاح ندید تیم ملی پیش از حضور در منامه بازی دوستانه داشته باشد.

مهدی طارمی که در روزهای اخیر در مصاحبه با خبرنگاران یکی از منتقدان فدراسیون فوتبال بود این بار در صفحه شخصی اش با امید به آینده حرف زد و نوشت: من و سایر بازیکنان به شما مردم عزیز قول می‌دهیم که تا سر حد توان از فوتبال کشور عزیزمون دفاع کنیم بدون هیچ بهانه ای چرا که شما بزرگترین انگیزه ما هستید و به یاری خدا و با کمک انرژی و دعاهای مثبت شما عزیزان به مرحله بعد صعود کنیم.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار