۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به بازگشت اسکوچیچ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به بازگشت اسکوچیچ. حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در مورد ابقای اسکوچیچ بعد از جلسه دیروز هیات رئیسه با کمیته فنی اظهار داشت: اولین سوال از فدر...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به بازگشت اسکوچیچ. حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در مورد ابقای اسکوچیچ بعد از جلسه دیروز هیات رئیسه با کمیته فنی اظهار داشت:

اولین سوال از فدراسیون فوتبال این است که چرا قصد تغییر سرمربی تیم ملی را داشتند؟! اگر او در حد تیم ملی نبود اصلا از ابتدا این مربی را انتخاب نمی‌کردید حالا که او انتخاب شد و توانست با تیم ملی نتایج خوبی بگیرد و تیم ملی را هم به جام جهانی برد، به دنبال تغییر بودید؟ اگر قصد تقویت کادرفنی تیم ملی را دارید، خیلی خوب است برای تیم ملی بازی تدارکاتی مناسب تهیه و دو دستیار خوب به کادرفنی اضافه کنید. فدراسیون فوتبال اینگونه می‌تواند به تقویت تیم ملی و آماده‌سازی آن کمک کند.
وی در مورد اینکه هفته گذشته کمیته فنی اعلام کرد اسکوچیچ صلاحیت فنی برای هدایت تیم ملی را ندارد، گفت:

چطور کمیته فنی فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که اسکوچیچ صلاحیت نداشته است؟! باید فدراسیون فوتبال حمایت قاطعی از اسکوچیچ انجام می‌داد که این کار انجام نشد و به همین دلیل بازیکنان شروع به انتشار استوری کردند در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نظر دادند که کار خیلی بدی بود. بازیکن نباید در مورد کادرفنی تصمیم گیری و اظهار نظر کند.
درخشان تصریح کرد:

اشتباه بعدی را مسئولان وزارت ورزش انجام دادند، چه دلیلی داشت وزیر ورزش با بازیکنان تیم ملی جلسه برگزار کند؟! می‌خواستند نظر بازیکنان را در مورد کادرفنی بپرسند؟ این اشتباه بود. قطعا وزیر محترم ورزش می‌توانست از راه‌های دیگر به تیم ملی کمک کند. اصلا بر فرض اسکوچیچ را برکنار می‌کردند آیا پول جذب یک مربی خارجی دیگر را داشتند؟
وی در مورد اینکه وزیر ورزش اعلام کرد همه گونه حمایتی از تیم ملی و فدراسیون برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی انجام می‌دهد گفت:

اصلا مشکل مالی هم وجود نداشت و سرمربی خارجی جدیدی استخدام می کردیم او چه تضمینی برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌داد؟  آیا مربی بعدی واقعا ضمانتی برای صعود تیم ملی به مرحله بعدی  جام جهانی می‌داد؟ فدراسیون فوتبال واقعا کارهای عجیب و غریب انجام داده است. این مسایل چه نفعی برای فوتبال ملی داشت؟ جز اینکه آرامش ذهنی و روانی هم از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی گرفته شد.
حمید درخشان سرمربی پیشن پرسپولیس در مورد اینکه چه راهکاری برای حضور مناسب تیم ملی در جام جهانی دارد اظهار داشت:

فدراسیون فوتبال ابتدا باید در زیر مجموعه خودش همدلی و وفاق ایجاد کند و سپس در جلسه‌ای مشترک با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی از آنها نیز بخواهد مشکلات و مسایل پیش آمده را فراموش کنند و همه یکدل و متحد برای حضور در جام جهانی اسب را زین کنند. حالا با ابقای اسکوچیچ، باید حمایت قاطعانه صورت گیرد. همه باید بدانند که برای کشورمان و مردم خوب ایران تلاش و مبارزه می کنند و همه باید یکدل باشند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار