۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

واکنش معنادار اسطوره استقلال به یک شایعه جنجالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،واکنش معنادار اسطوره استقلال به یک شایعه جنجالی. امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال درباره اتفاقات اخیر تیم‌ملی و اخباری مبنی بر تغییر اسکوچیچ اظهار کرد: امیرحسین صادقی : به ن...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،واکنش معنادار اسطوره استقلال به یک شایعه جنجالی. امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال درباره اتفاقات اخیر تیم‌ملی و اخباری مبنی بر تغییر اسکوچیچ اظهار کرد:

امیرحسین صادقی : به نظرم کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نخواهد شد

هر اتفاقی بیفتد، فرقی به حال فوتبال ما نمی‌کند. تا زمانی که دلال‌هایی که ارتباط مستقیم با مدیران فوتبال دارند و روی تصمیم آن‌ها تاثیرگذارند در فوتبال حضور دارند، همه چیز بر اساس نظر دلالان انجام می‌شود پس هیچ مطلبی برای گفتن نمی‌ماند.

او افزود:

وقتی یک مربی که در حد تیم‌های دسته دو است، سرمربی تیم‌ملی شده، همه چیز عیان است. حالا حرف از حضور کی‌روش، علی دایی و امیر قلعه‌نویی می‌زنند. همه این اتفاقات نشان می‌دهد که فوتبال ما چقدر بی‌ در و پیکر است که ابتدا مربی‌ای مثل اسکوچیچ را سرمربی تیم‌ملی می‌کنند و حالا به سراغ مربیان بزرگ می‌روند. همه این‌ها هم تقصیر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در دوره‌های مختلف است که با تصمیماتشان، شرایط امروز را رقم زده‌اند.

واکنش معنادار اسطوره استقلال به یک شایعه جنجالی

واکنش معنادار اسطوره استقلال به یک شایعه جنجالی

مدافع تیم‌ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ درباره این که اسکوچیچ گفته نیمکت تیم‌ملی را رها نمی‌کند، بیان کرد:

اسکوچیچ در خواب هم نمی‌دید که سرمربی تیم‌ملی شود. من هم باشم، ول نمی‌کنم. فوتبال ملی ما بزرگتر ندارد که چنین اتفاقاتی می‌افتد. من هیچ‌وقت اتفاقاتی را که در این مدت در تیم‌ملی رخ داده ندیده‌ بودم. دو دستگی بین بازیکنان عجیب‌تر از همه بود.

امیرحسین صادقی در ادامه درباره احتمال بازگشت کی‌ روش به تیم‌ ملی گفت:

به نظرم چنین اتفاقی نمی‌افتد. مگر کی‌روش خودش گفته که برمی‌گردد؟ مگر قلب رنگی در اینستاگرام گذاشته است؟ در فوتبال ایران اتفاقاتی افتاده که علی دایی بزرگ، سرمربی‌گری تیم‌ملی را رد کرده است. ببینید چقدر این فوتبال بی در و پیکر است.

او در پایان اظهار کرد:

از به اصطلاح بزرگان فوتبال می‌خواهم از مربیان بزرگ، به خوبی صحبت کنند و در نقش دلال نباشند. اگر بلد نیستیم درباره مربیان بزرگ صحبت کنیم، حرف نزنیم. نمی‌دانم بعضی از دوستان با چه رزومه‌ای درباره مربی بزرگی مثل کی‌روش صحبت می‌کنند. باز اگر آدم بزرگی مثل علی دایی راجع به کی‌روش صحبت کند، یک چیزی اما شما فقط برای حمایت از دوستانتان صحبت می‌کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار