۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸

واکنش قائم مقام خودروسازان به خرید ستاره سابق استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش قائم مقام خودروسازان به خرید ستاره سابق استقلال.  ابراهیم شکوری که برای تماشای دیدار پیکان و مس کرمان به ورزشگاه انقلاب کرج رفته بود، بعد از برد خودروسازان در این مسابقه در جمع خبرنگاران حضور...

واکنش قائم مقام خودروسازان به خرید ستاره سابق استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش قائم مقام خودروسازان به خرید ستاره سابق استقلال.  ابراهیم شکوری که برای تماشای دیدار پیکان و مس کرمان به ورزشگاه انقلاب کرج رفته بود، بعد از برد خودروسازان در این مسابقه در جمع خبرنگاران حضور یافت و به گفت‌وگو پرداخت. او درباره برد پیکان بیان کرد:‌ «پس از این‌که هفته گذشته در یک مسابقه شش امتیازی باختیم، در بازی ۶ امتیازی و مهمی پیروز شدیم. این امتیازات برای تیم‌هایی که در این بخش از جدول حضور دارند، حیاتی است.»

او ادامه داد: «تیم ما برای رسیدن به ثبات باید به این روند ادامه بدهد. تیم جوانی داریم که ارزان‌ترین تیم لیگ برتر به‌شمار می‌رود، اما این دلیل نمی‌شود که نتوانیم در زمین نتیجه بگیریم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم، اما برای اینکه تیم خوبی باشیم، نباید به یک مسابقه بسنده کنیم. باید روندی را آغاز کنیم تا در ادامه کار، پیروزی‌های پیاپی به‌دست بیاوریم.»

 قائم مقام خودروسازان

قائم مقام خودروسازان

قائم‌مقام باشگاه پیکان درباره عدم حضور تماشاگران در بازی با مس کرمان تاکید کرد: «این مسئله از عهده باشگاه خارج است و ما از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم. فوتبال با تماشاگر معنا پیدا می‌کند و این مشکل طی هفته‌های آینده حل می‌شود. امیدوارم تماشاگران هرچه زودتر به ورزشگاه بیایند. کرج فوتبال‌دوستان زیادی دارد که می‌خواهند مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.»

شکوری درباره فعالیت پیکان در نقل و انتقالات زمستانی گفت: «بودجه ما بسیار محدود است و تلاش کردیم اقتصادی خرید کنیم. ما دو بازیکن به خدمت گرفتیم و یک بازیکن هم از جمع ما جدا شد. خریدهای خوبی داشتیم که بر اساس نیازهای تیم بود. دیگر نقل‌وانتقالی نخواهیم داشت و فکر می‌کنم تیم ما تکمیل است. جوانان بسیار خوبی داریم و آن‌ها باید بجنگند تا خودشان را نشان بدهند.»

او درباره حضور خودش در فدراسیون فوتبال به‌عنوان رئیس کمیته آموزش نیز گفت: «دوستان ظرف سال‌های گذشته زحمات زیادی کشیدند. در آسیا جایگاه خوبی از لحاظ تعداد مربیان داریم و این نیاز احساس می‌شود که به‌سمت کیفی‌سازی پیش برویم. برای افزایش کیفیت آموزش خودمان باید دوره‌های خوبی برگزار کنیم.»

قائم‌مقام پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا اقدامی برای تمدید قرارداد با مجتبی حسینی شده است، بیان کرد: «زود است که بگوییم سال بعد چه کاری انجام می‌دهیم. حسینی در میان مربیان خوب لیگ ماست. هر تیمی دوست دارد یک مربی مانند او داشته باشد که با جوانان کار و یک تیم خوب را جمع کند. پیکان باشگاهی واقعی و کاملاً ساختارمند است. ما در چندین رشته و استان فعال هستیم و تصمیم‌گیری درباره سیاست‌گذاری‌ها و کادر فنی، نیاز به زمان و برنامه‌ریزی دارد. فکر می‌کنم تا یک ماه آینده این برنامه‌ریزی انجام شود.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار