۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

واکنش فوری ستاره معروف پس از تساوی تیمش در مقابل سرمه ای پوشان سیرجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،واکنش فوری ستاره معروف پس از تساوی تیمش در مقابل سرمه ای پوشان سیرجان.معین عباسیان درباره تساوی مس کرمان مقابل گل‌گهر به خبرنگار ما گفت: این دیدار برای ما خیلی مهم بود تا بتوانیم شرا...

واکنش فوری ستاره معروف پس از تساوی تیمش در مقابل سرمه ای پوشان سیرجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،واکنش فوری ستاره معروف پس از تساوی تیمش در مقابل سرمه ای پوشان سیرجان.معین عباسیان درباره تساوی مس کرمان مقابل گل‌گهر به خبرنگار ما گفت: این دیدار برای ما خیلی مهم بود تا بتوانیم شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم. واقعا گل خوب و لذت‌بخشی در لحظات پایانی به ثمر رساندیم و زحمات زیادی برای این دیدار کشیده بودیم.

عباسیان: اصلا نمی‌خواستیم وقت‌کشی کنیم

او در مورد قضاوت داور عنوان کرد: داور یک پنالتی کاملا مشخص بر روی امین کاظمیان را نگرفت و این شرایط را برای ما سخت کرد. طبیعی بود نیمکت ما با این قضاوت بد بهم بریزد، اما خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز از این بازی بسیار سخت کسب کنیم که به نظرم در ادامه راه کمک زیادی به ما می‌کند. امیدوارم بتوانیم به روزهای خوب برگردیم.

این بازیکن مس کرمان در مورد روی زمین افتادن آرمان شهدادنژاد و شائبه اتلاف وقت از سوی این گلر ابراز کرد: بازیکن تیم حریف در نیمه اول به چهار سر ران آرمان ضربه زد و به همین خاطر با درد کار را ادامه می‌داد؛ حتی بین دو نیمه کادر پزشکی ما مشغول مداوای آرمان بودند. به نظرم اصلا بحث وقت‌کشی مطرح نبود.

عباسیان در رابطه با عملکرد خوب خود و فرزاد جعفری، دیگر خرید جدید مس اظهار کرد: من و فرزاد نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شدیم، طبیعتا باید تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد کادر فنی انجام دهیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را برای مس داشته باشیم‌. خدا را شکر در این دو هفته عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد تا بتوانیم به تیم کمک کنیم.

او در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل نساجی، اظهار کرد: به نظرم بازی بسیار سختی است. به‌طور کلی در نیم‌فصل دوم بازی آسانی وجود ندارد و هر بازی با توجه به شرایط جدول سختی‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم در این هفته بتوانیم ریکاوری و تمرین خوبی داشته باشیم. ان‌شاالله با یک آنالیز خوب، بتوانیم تیم نساجی را شکست دهیم.

عباسیان یادآور شد: علی‌رغم فوتبال خوبی که بازی می‌کنیم، شرایط تیم در جدول خوب نیست. متأسفانه نتوانستیم نتایجی مطلوب کسب کنیم، اما بدون شک این روند ادامه نخواهد داشت. در ادامه راه سعی می‌کنیم در کنار ارائه فوتبال تاکتیکی نتایج خوبی نیز، بگیریم. جایگاه واقعی مس در این رده از جدول نیست، مطمئنا روز به روز شرایط تیم بهتر می‌شود. با همدلی و تلاش بازیکنان و مربیان امیدوارم مس را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار