۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

واکنش فغانی به قضاوت دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علیرضا فغانی درباره بازگشت به لیگ برتر ایران پس از مدت طولانی اظهار داشت: یک فرصتی فراهم شد و پس از آن که لیگ استرالیا تمام شده بود با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت اکنون فرصتی وجود دارد که چند بازی د...

واکنش فغانی به قضاوت دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علیرضا فغانی درباره بازگشت به لیگ برتر ایران پس از مدت طولانی اظهار داشت: یک فرصتی فراهم شد و پس از آن که لیگ استرالیا تمام شده بود با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت اکنون فرصتی وجود دارد که چند بازی در خدمت لیگ ایران باشیم.

فغانی درمورد قضاوت در بازی حساس استقلال و پرسپولیس گفت: این بازی همیشه حساس بوده، بازی تمام تیم‌ها حساس است و تلاش می‌کنیم آن انرژی که برای همه بازی‌ها بکار می‌گیریم را در این مسابقه هم داشته باشیم.

فغانی در مورد احتمال انتخاب کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحالیم که یک داور به این عنوان دست پیدا کرده است، معمولا داوران قبلا در کمیته یا دپارتمان داوری پست می‌گرفتند و اکنون خیلی خوشحالیم که چنین پستی مهمی را به ایشان دادند؛ با توجه به اینکه ایشان در سطح آسیا و فیفا شناخته شدند و تسلط کامل روی زبان انگلیسی می‌توانند ارتباط خیلی خوب و بدون واسطه‌ای را با مسئولان عالی رتبه داشته باشند. این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و خوشحالیم که این انتخاب خوب از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال صورت گرفت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار