۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰

واکنش فرمانده کل سپاه به جشن شکست تیم ملی مقابل آمریکا توسط برخی جوانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش فرمانده کل سپاه به جشن شکست تیم ملی مقابل آمریکا توسط برخی جوانان. سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در نخستین جشن جهاد آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان فارس و آئین بهره‌برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی و م...

واکنش فرمانده کل سپاه به جشن شکست تیم ملی مقابل آمریکا توسط برخی جوانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش فرمانده کل سپاه به جشن شکست تیم ملی مقابل آمریکا توسط برخی جوانان. سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در نخستین جشن جهاد آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان فارس و آئین بهره‌برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با اشاره دشمنی همیشگی دشمنان و سردمداران استکبار، تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند و حتی امروز در شکست تیم فوتبال ایران به نیابت از این دشمنان در کشور جشن می‌گیرند، اگرچه برای ما اهمیتی ندارد.

واکنش فرمانده کل سپاه به جشن شکست تیم ملی مقابل آمریکا توسط برخی جوانان

وی گفت: تمام‌ شکوه و عظمت یک‌کشور، بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمی‌خواهد آسایش و آرامش برای این مردم باشد و از رفاه مردم ناخشنودند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه ناخشنودی دشمن، این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: ما معتقدیم امنیت باید همراه با پیشرفت، آسایش و آرامش باشد و ما در این راه تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه پروژه‌های امروز، هم فرهنگی، هم عمرانی، هم مذهبی و هم ورزشی است، تاکید کرد: فضیلت باید در تمام جلوه‌های زندگی ما جلوه‌گر باشد.

 فرمانده کل سپاه

فرمانده کل سپاه

سردار سلامی با تاکید بر اینکه تا پای جان پای مردم و این نظام و مملکت می‌مانیم، تصریح کرد: با جوانان فریب‌خورده و دست در دست هم ‌بر روی دشمن ایران اسلامی و این مردم عزیز “شمشیر” خواهیم کشید.

‌وی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار